Zastanawiasz się, który kanał marketingowy naprawdę działa? Czy lepiej postawić na e-mail marketing, social media, czy reklamę w wyszukiwarkach? A może doszedłeś już do ściany – zwiększyłeś budżet reklamowy do kilkuset tysięcy lub miliona złotych i głowisz się, jak kontynuować skalowanie e-commerce? Z pomocą mogą Ci przyjść dodatkowe raporty przedstawiające wskaźniki PACoS, ACoS i TACoS, które pozwolą Ci lepiej rozumieć ścieżki zakupowe klientów i tym samym umożliwią dalsze zwiększanie sprzedaży na podstawie danych.
Z tego artykułu dowiesz się:
- co to jest model ostatniego kliknięcia (last click) i dlaczego okazuje się wadliwy,
- na czym polega modelowanie atrybucji i jak może Ci pomóc w zwiększaniu sprzedaży,
- jak oceniać efektywność działań marketingowych w odniesieniu do lejka sprzedażowego (od budowania świadomości i zdobycia uwagi oraz zainteresowania, przez zakup, aż do osiągnięcia lojalności użytkowników),
- dlaczego w analizie e-commerce warto wykorzystywać wskaźniki PACoS, ACoS, TACoS i w jaki sposób mogą Ci one pomóc skalować sklep internetowy.