Anna Wilma Justyna Niedzielska-Buchacz i Wojciech Buchacz (Creative Deco): Pamiętaj, że konkurencja nigdy nie śpi Redakcja Krzysztof Jaworski (Ceneo.pl): Specjalistyczna analityka to klucz do sukcesu w e-commerce Mateusz Arciszewski Sprzedaż na Amazonie w praktyce. Część 4. Amazon czy eBay – na której platformie skutecznie rozwiniesz swoją markę? Ewa Dudek Psychologia dla e-biznesu. Dlaczego ludzie łowią ryby, czyli jak pozyskać nowych klientów bez obniżania cen Karolina Karwacka Biblioteki mobilne SDK – czym są i co wniosą do Twojego sklepu internetowego Andrzej Szylar Jak Adobe Commerce (Magento) pomaga w e-merchandisingu Krzysztof Wieczorek Straty magazynowe – jak je szacować i jak sobie z nimi radzić. Część 3. Kradzieże, upływ terminu ważności i utrata wartości handlowej Redakcja Zdaniem ikomersiaka: Kubota na marketplace’ach – jak marka działa w internetowych kanałach sprzedaży Michalina Oniszczuk Design thinking w e-commerce Damian Mielech Jak skutecznie sprzedawać na Allegro i poprawnie przeprowadzić audyt aukcji Kinga Hajducka Abc pierwszej sprzedaży na Allegro Krzysztof Murzyn Wykorzystaj dane, aby odpowiednio przygotować się do sprzedaży na marketplace’ach Magdalena Sikorska-Hadowska Przyszłość sprzedaży internetowej okiem home.pl Redakcja „E-commerce w Praktyce” 14 już jest! Sięgnij po obszerny poradnik jak sprzedawać na marketplace’ach Paweł Mielczarek Jak wyróżnić się na Allegro? 10 sprawdzonych sposobów oraz przegląd strategii sprzedażowych liderów kategorii Katarzyna Niedzielska Efektywne budżety w e-commerce – pułapki, które mogą Cię dużo kosztować Magdalena Jaworska Praktyczny przewodnik po pakiecie VAT e-commerce Paulina Jóźwik, Marcin Piwowarczyk Zrozumieć koszty e-commerce. Jak oszacować koszt wdrożenia i rozbudowy sklepu internetowego Przemysław Durczak Kręte ścieżki zakupowe – jak podejmować właściwe decyzje budżetowe dopasowane do zachowań klientów Katarzyna Działo Jak mądrze pogodzić sklep internetowy z marketplace’ami