W trakcie pandemii wzrost popularności e-sklepów przyśpieszył rozwój kanału e-commerce o co najmniej kilka lat. Pojawia się jednak pytanie, ile z nowo powstałych biznesów przetrwa i ile na dobre zakorzeni się w branży. Ile z nich będzie dochodowymi inwestycjami, które poradzą sobie na coraz to bardziej konkurencyjnym i wymagającym rynku. Dlatego należy zwrócić uwagę nie tylko na sprzedawany asortyment lub wybór technologii, lecz także na rentowność działań i dobre wydatkowanie budżetu marketingowego.

Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie wskaźniki warto śledzić w e-commerce, żeby kontrolować rentowność działań,
- co robić, żeby efektywnie wydawać budżet marketingowy,
- jak w e-commerce nie wpaść w pułapki, które mogą Cię dużo kosztować,
- w jakim modelu atrybucji rozliczać się w zależności od prowadzonych działań,
- jak sprawdzać, w jaki sposób różne źródła przeplatają się na ścieżce konwersji.