Redakcja Michael Kacprzak: Optymalizacja płynności finansowej to klucz do sukcesu e-sklepu Sebastian Umiński Inkluzywność w e-commerce, czyli jak zadbać o klienta i zarabiać więcej Łukasz Sokołowski Krótkie formaty wideo w służbie e-commerce Anna Czyżewska 10 pomysłów dla e-commerce na kampanie na Facebooku Paulina Czokajło 6 rozwiązań w obszarze płatności, dzięki którym zmniejszysz liczbę porzuconych koszyków Michał Kuliś Napisz wiadomość, która domknie sprzedaż. Jak ratować porzucone koszyki za pomocą SMS-ów Klaudia Kranc Jak poznać przyczyny porzucania koszyków i zachęcić klientów do transakcji Łukasz Sztuczyński Jak skrócić ścieżkę zakupową i sfinalizować sprzedaż, zanim klient porzuci koszyk Konrad Skibiński Porzucony koszyk 2.0. Jak nowoczesne technologie pozwalają reagować na kontekst towarzyszący klientowi Paweł Fornalski Każdy słyszał, niewielu potrafi, czyli o ratowaniu porzuconych koszyków Krzysztof Wieczorek Audyt logistyki. Jak ocenić, czy przyjęte rozwiązania są właściwe i ograniczyć koszty Agnieszka Bartkowiak Zakupy i zwroty w e-commerce w dobie kryzysu Katarzyna Bronowska Jak technologia może pomóc e-sklepom w osiągnięciu celów strategicznych Magdalena Krasoń-Wałęsiak Standaryzacja GS1 szansą dla e-sklepów w chudych latach Dominika Kucińska E-commerce na rynku czeskim. Co musisz wiedzieć przed rozpoczęciem sprzedaży Krzysztof Murzyn Strategia cross-border. Dobre praktyki z analizy 50 prób wyjścia biznesów na rynki zagraniczne Przemysław Pasek Skończ z jednorazowymi e-przygodami na rzecz zdrowej poligamii! Strategia trwałego związku z wieloma klientami oparta na AI i big data Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak Jak planować budżet na marketing e-sklepu w czasach, w których każdą złotówkę trzeba oglądać dwa razy Marek Dorsz Jak z głową rozszerzać asortyment. Strategie optymalizacji oferty e-commerce Paweł Adamiec Jak wykorzystać dane Google’a do opracowania strategii e-commerce