E-commerce B2C

Skuteczna strategia performance. Jak marka GLOV wyprzedała cały magazyn i osiągnęła 55% wzrost przychodów podczas Black Week

22 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Marża i narzut to za mało. Jak ustalać ceny w sprzedaży direct to consumer (D2C)

14 minut czytania

Podstawowy Artykuł

TikToki, które sprzedają. Jak tworzyć content, który napędza ROAS

15 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Od kliknięcia do konwersji 2.0 – czyli jak połączyć kampanie PPC z automatyzacją marketingu i zwiększyć rentowność sprzedaży

14 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Ile kosztuje i jak podzielić budżet kampanii digital w e-commerce

20 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Najpierw biznes potem brand. Jak efektywnie i z głową ułożyć konto reklamowe według metodologii RACE

15 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Retargeting, który działa – jak analizować ścieżkę użytkownika i tworzyć skuteczne kampanie remarketingowe

14 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zatrzymaj scroll! Jak projektować kreacje kampanii reklamowych, które przyciągają, angażują i konwertują

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

„Łatwo dać się nabrać”. Fałszywe sklepy internetowe udają polskie marki

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Marek Kich: „Najbardziej zagrożone są sklepy, które nie zbudowały innej propozycji wartości niż cena”

9 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Zalando stawia na nowe doświadczenie zakupowe. AI, personalizacja i cyfrowy bliźniak zmieniają e-commerce

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Dochodowy e-commerce 2025 [bezpłatny e-book] – rozwiń potencjał swojego sklepu internetowego

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Szyli dla Lagerfelda, teraz uszyją dla Ciebie. Po 80 latach działalności polski brand wchodzi do e-commerce

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zamawianie leków przez internet legalnie przez aplikację? Nowe przepisy już od 16 lipca

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Jak kupują Polacy? 93 proc. wybiera zakupy online, a 65 proc. robi to przez smartfona

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Sprzedaż aut w internecie w górę o 400 procent? Boom na e-motoryzację

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Polski Akt o Dostępności. Nowe obowiązki dla branży e-commerce już od 28 czerwca 2025

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Empatyzuj z klientami e-sklepu. Zamień punkty bólu w punkty empatii

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Od radykalnego redesignu do… spadku konwersji. Dlaczego większość zmian w interfejsie e-sklepu kończy się niepowodzeniem

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Po nitce do kłębka. Jak usprawnić strukturę nawigacji e-sklepu i wpływać na decyzje zakupowe klientów

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł