Baza wiedzy

Dominika Żak (DeeZee): Czuję, że największy sukces jest jeszcze przede mną

14 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Jeden sklep – wiele twarzy. Wnioski z badania różnych wariantów interfejsu sklepu internetowego

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Mały, mniejszy, najmniejszy. Czy e-commerce w mikro – i małych przedsiębiorstwach ma szansę na sukces?

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Czy budowanie marki w e-commerce ma sens?

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Kto i dlaczego może Cię przekonywać, że przyszłość nie należy do marek

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

5 etapów tworzenia strategii marki e-sklepu, która rezonuje

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

5 faktów, o których warto pamiętać, jeśli budujesz markę e-sklepu

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak w rok rozkręcić brand, czyli case study marki Displate

13 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak dzięki narzędziom Google’a określać pozycję marki na rynku i radzić sobie z nieuczciwymi działaniami konkurencji i afiliantów

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak narodziła się marka KODANO, czyli case study rebrandingu e-sklepu Szkla.com

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Brand purpose w e-commerce. Jak budować markę e-sklepu opartą na wartościach

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-commerce od kulis: Jak 24hugs® buduje markę dzięki odwróconej lojalności

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Budowanie marki e-sklepu czy generowanie sprzedaży? Trudne decyzje w e-commerce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Audyt komunikacji sklepu online w 7 krokach

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Krótki poradnik, jak nauczyć się mówić w języku marki

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak content wideo napędza komunikację marki Morele

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Przepis na branding w Google Ads krok po kroku

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak bramka płatnicza wspiera dobre postrzeganie marki e-sklepu

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Amazon, eMAG, Empik i Allegro – jak wykorzystać marketplace’y do budowania marki i aktywacji sprzedaży

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Przezorny zawsze ubezpieczony. Jak zabezpieczyć prawnie markę e-sklepu

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł