Z roku na rok liczba e-biznesów, a tym samym konkurencja, rośnie. Największe firmy dzięki praktycznie nieograniczonym budżetom performance’owym zdobywają ogromne udziały w rynku. Widmo pogłębiającego się kryzysu gospodarczego wpływa znacząco na zwyczaje zakupowe. Czy w e-commerce wciąż jest przestrzeń dla mniejszych przedsiębiorców? Odpowiedź brzmi: tak, o ile porzucą oni dotychczasowe, nieefektywne scenariusze biznesowe i zaczną myśleć o tworzeniu marki w bardziej strategiczny, a tym samym skuteczny sposób.

Z tego artykułu dowiesz się:
- jak zbudować stabilną markę, która będzie rezonować z Twoim odbiorcą,
- jak krok po kroku zdefiniować tożsamość marki i grupę docelową,
- w jaki sposób monitorować działania konkurencji – ruch, aktywności marketingowe, miesięczne obroty,
- jak wykorzystywać treści tworzone przez klientów do budowania autentyczności marki i pozyskiwania organicznego ruchu.