Baza wiedzy

7 błędów w organizacji darmowej dostawy

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem ikomersiaka: Szybkie zamówienia i empatia wobec klientów, czyli o przełamywaniu barier logistycznych w modelu D2C na przykładzie Tortli.pl

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Poradnik randkowania, czyli jak dzięki obsłudze posprzedażowej rozkochać klientów e-sklepu, aby generować ponadprzeciętny wzrost

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Innowacyjne strategie obsługi posprzedażowej w e-commerce na przykładzie marki DAAG [e-commerce od kulis]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sztuka posprzedażowej obsługi klienta w e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Obsługa zwrotów i reklamacji w świetle prawa od A do Z

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wszystko, co musisz wiedzieć o zwrotach, aby pozyskać nowych klientów i zbudować ich zaufanie

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Lista kontrolna logistyki transgranicznej w e-commerce. Jak wybrać partnera logistycznego i zoptymalizować dostawy

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

5 kroków do sprawnego cross-borderu

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak tworzyć content, który dociera do wszystkich? 4 kroki do cyfrowej dostępności

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

UX to za mało. Jak zadbać o customer experience w e-commerce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zapomnij o PageRank – alternatywne techniki SEO, które zwiększą widoczność Twojej strony

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Google Analytics 4 na miarę Twoich potrzeb. Jak tworzyć celne i pożyteczne raporty oraz skutecznie analizować dane

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

10 prostych kroków do poprawy cyberbezpieczeństwa Twojego e-sklepu

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł