Partner serwisu:

Baza wiedzy

Exit pop-upy – zatrzymaj klienta w swoim e-sklepie jak najdłużej

Podobnie jak klasyczny pop-up, exit pop-up to bardzo uniwersalne narzędzie marketingowe, które jest skutecznym sposobem...

7 minut czytania

Artykuł

Multiintegrator – jak łatwo połączyć i zautomatyzować sprzedaż na wszystkich dostępnych platformach do e-handlu

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wyprzedaż specjalnej serii klapków Kuboty w ciągu 6 godzin. Ponad 400% wzrostu sprzedaży dzięki komentarzom na Facebooku

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Do odważnych świat należy – w e-commerce również!

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

7 sposobów, jak zwiększyć marżę w e-commerce przy tej samej ofercie

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Global rollout w e-commerce. Jak przygotować się do wejścia na rynek międzynarodowy

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zmiany w prawie e-commerce – nowa kategoria klienta

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zaplanować spójną politykę cenową i rabatową w e-commerce producenta

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
bledy-w-marketingu-sklepow-internetowych

5 popularnych błędów przy ustalaniu cen produktów w sklepach online

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

A jaki dostanę rabat? Jak reagować, kiedy klient negocjuje cenę

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Cenowy korkociąg śmierci przy sprzedaży na marketplace’ach

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dynamic pricing – jak automatycznie zarządzać cenami w e-sklepie

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak w pełni wykorzystać potencjał darmowej dostawy

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Rabat – stolica Maroka, skuteczne narzędzie w walce o klienta, a może przyczyna utraty rentowności biznesu?

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sprzedać za wszelką cenę? Jak z głową prezentować ceny i stosować promocje oraz kody rabatowe w e-sklepie

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wyjdź z pętli wyprzedaży. Jak krok po kroku mądrze opracować strategię promocji w e-commerce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

4 lekcje z przeprowadzenia (udanej!) zbiórki equity-crowdfundingowej

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Eko, zero waste i minimalizm w e-commerce

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Facebook Shops – rewolucja e-commerce w social mediach?

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł