Marketing i sprzedaż

Paulina Wiesiołek: E-mail marketing ratuje porzucone koszyki w e-commerce (E-commerce bez tajemnic, odc. 13)

2 minuty czytania

Podstawowy Podcast

Skuteczna strategia performance. Jak marka GLOV wyprzedała cały magazyn i osiągnęła 55% wzrost przychodów podczas Black Week

22 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Własny e-commerce B2B. Jak skutecznie sprzedawać w zgodzie z interesami producenta i dystrybutorów

18 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Marża i narzut to za mało. Jak ustalać ceny w sprzedaży direct to consumer (D2C)

14 minut czytania

Podstawowy Artykuł

TikToki, które sprzedają. Jak tworzyć content, który napędza ROAS

15 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Od kliknięcia do konwersji 2.0 – czyli jak połączyć kampanie PPC z automatyzacją marketingu i zwiększyć rentowność sprzedaży

14 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Erwin Wilczyński: Twój e-commerce przegra, jeśli nie zmienisz myślenia (E-commerce bez tajemnic, odc. 7)

2 minuty czytania

Podstawowy Podcast

Ile kosztuje i jak podzielić budżet kampanii digital w e-commerce

20 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Najpierw biznes potem brand. Jak efektywnie i z głową ułożyć konto reklamowe według metodologii RACE

15 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Retargeting, który działa – jak analizować ścieżkę użytkownika i tworzyć skuteczne kampanie remarketingowe

14 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zatrzymaj scroll! Jak projektować kreacje kampanii reklamowych, które przyciągają, angażują i konwertują

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skuteczne kampanie reklamowe online dla e-commerce – „E-commerce w Praktyce” 30 już dostępne

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

E-szkolenie: Sukces na Amazonie. Jak globalnie skalować swoją sprzedaż

Mniej niż minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

Vinted odkrywa sekrety męskich szaf. Co kupują faceci z drugiej ręki?

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

H&M mówi „dość”. Koniec darmowych zwrotów online to początek nowego trendu

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Szyli dla Lagerfelda, teraz uszyją dla Ciebie. Po 80 latach działalności polski brand wchodzi do e-commerce

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Jak kupują Polacy? 93 proc. wybiera zakupy online, a 65 proc. robi to przez smartfona

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Sprzedaż aut w internecie w górę o 400 procent? Boom na e-motoryzację

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

„Klienci nie chcą być już anonimowi, pragną czuć się wyróżnieni i docenieni.” CEO Paxit.pl o unboxingu, emocjach i roli detalu

9 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Zlewy, które popłynęły szerokim strumieniem [historia e-sklepu: Granitan]

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł