Nowy numer!

Zwiększaj sprzedaż dzięki strategii omnichannelowej.

Zobacz spis treści

Advertisement

Porzucone koszyki. Wygraj ze zmorą e-sklepów!

Sprzedajesz produkt o najlepszej jakości i w superniskiej cenie. Do tego Twoja strona WWW „miażdży” konkurencję, a kampanie, które prowadzisz, mają świetne statystyki. Gdy jednak dochodzi do kontaktu z klientem, przegląda on stronę, dodaje produkty do koszyka i… po prostu sobie wychodzi. Czy może być coś bardziej irytującego?

Porzucone koszyki. Wygraj ze zmorą e-sklepów!

Sprzedajesz produkt o najlepszej jakości i w superniskiej cenie. Do tego Twoja strona WWW „miażdży” konkurencję, a kampanie, które prowadzisz, mają świetne statystyki. Gdy jednak dochodzi do kontaktu z klientem, przegląda on stronę, dodaje produkty do koszyka i… po prostu sobie wychodzi. Czy może być coś bardziej irytującego?
Sprzedajesz produkt o najlepszej jakości i w superniskiej cenie. Do tego Twoja strona WWW „miażdży” konkurencję, a kampanie, które prowadzisz, mają świetne statystyki. Gdy jednak dochodzi do kontaktu z klientem, przegląda on stronę, dodaje produkty do koszyka i… po prostu sobie wychodzi. Czy może być coś bardziej irytującego?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę