Nowy numer!

Zwiększaj sprzedaż dzięki strategii omnichannelowej.

Zobacz spis treści

Jak pokochałem porzucone koszyki i dlaczego powinieneś zrobić to samo

„Houston, mamy PROBLEM! Oglądany produkt wypadł z orbity zainteresowań klienta!” – być może tak właśnie brzmiałaby początkowa wypowiedź w filmie katastroficznym o porzuconym koszyku. Choć na razie hollywoodzcy reżyserzy nie podejmują w swoich produkcjach tego tematu, zarządzający e-commerce uważają niedokończone zakupy za problem wręcz astronomiczny. Niepotrzebnie.

Jak pokochałem porzucone koszyki i dlaczego powinieneś zrobić to samo

„Houston, mamy PROBLEM! Oglądany produkt wypadł z orbity zainteresowań klienta!” – być może tak właśnie brzmiałaby początkowa wypowiedź w filmie katastroficznym o porzuconym koszyku. Choć na razie hollywoodzcy reżyserzy nie podejmują w swoich produkcjach tego tematu, zarządzający e-commerce uważają niedokończone zakupy za problem wręcz astronomiczny. Niepotrzebnie.
„Houston, mamy PROBLEM! Oglądany produkt wypadł z orbity zainteresowań klienta!” – być może tak właśnie brzmiałaby początkowa wypowiedź w filmie katastroficznym o porzuconym koszyku. Choć na razie hollywoodzcy reżyserzy nie podejmują w swoich produkcjach tego tematu, zarządzający e-commerce uważają niedokończone zakupy za problem wręcz astronomiczny. Niepotrzebnie.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę