Już jest nowy numer!

Zwiększ zyski z mobile e-commerce i podkręć sprzedaż w modelu subskrypcyjnym!

Zobacz więcej

Selektywny omnichannel czyli jak usprawnić obsługę klienta i wypracować zysk

Zbudowanie jednego profilu klienta (single customer view) należy do podstawowych wyzwań technologicznych każdej strategii omnichannelowej. Niestety firmy, nieumyślnie, same to sobie utrudniają, co często sporo je kosztuje.

Selektywny omnichannel czyli jak usprawnić obsługę klienta i wypracować zysk

Zbudowanie jednego profilu klienta (single customer view) należy do podstawowych wyzwań technologicznych każdej strategii omnichannelowej. Niestety firmy, nieumyślnie, same to sobie utrudniają, co często sporo je kosztuje.
Zbudowanie jednego profilu klienta (single customer view) należy do podstawowych wyzwań technologicznych każdej strategii omnichannelowej. Niestety firmy, nieumyślnie, same to sobie utrudniają, co często sporo je kosztuje.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę