27 sierpnia 2021 r. odbył się webinar „Efekt WOW w obsłudze klienta", który poprowadziła Agnieszka Lewczyk, education and merchant development partner w Allegro.
Najcenniejszy klient to zadowolony klient. Jeszcze lepiej, gdy jest zadowolony i pozytywnie zaskoczony. Wtedy chętniej znów zrobi zakupy u Ciebie. Dowiedz się, jak można to osiągnąć, stosując strategię WOW, którą oczarujesz swoich klientów.
Dzięki webinarium:
- Poznasz kilka konkretnych, praktycznych i popartych przykładami wskazówek, jak sprawić, aby klient był zadowolony i pozytywnie zaskoczony poziomem obsługi.
- Szybko wdrożysz strategię WOW i zapewnisz swoim klientom najlepszą obsługę.
- Zbudujesz wizerunek sprzedającego, który dba o kupujących i potrafi ich pozytywnie zaskoczyć.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Pobierz prezentację z webinaru [Link]
Przydatne materiały i programy, na które Prowadząca powoływała się podczas webinaru:
- Raport KPMG „Doświadczenia klientów nowej rzeczywistości” [Link]
- Narzędzia do przeprowadzania testów użyteczności: Camtastia Studio, Silver Back, Morae
- Narzędzia do testów UX online: Loop, UserZOOM, Usability Tool
- Narzędzie do monitorowania ruchów gałek ocznych badanego użytkownika i emocji na jego twarzy – FaceReader
Webinar skierowany jest do:
- Małych i średnich przedsiębiorstw, które prowadzą sprzedaż online (nie tylko na Allegro).
- Osób zajmujących się obsługą klienta i customer experience.
- Wszystkich zainteresowanych sprzedażą online.