Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Jak ugasić pożary i przetrwać sukces, czyli co zrobić, jeżeli sprzedałeś więcej, niż jesteś w stanie wysłać

Co roku ostatni kwartał to w handlu okres wyjątkowych żniw, podczas których niektóre branże osiągają przychody większe niż przez poprzednich dziewięć miesięcy. Do kanałów sprzedaży, w których ten skok jest zauważalny, ale jednocześnie bardziej odczuwalny niż w innych, należy e-commerce. Dowiedz się, jak się odpowiednio przygotować do sezonu wzmożonych wysyłek, w którym terminy dostaw mają szczególne znaczenie. Ta wiedza przyda Ci się zwłaszcza wtedy, gdy dotknie Cię prawdziwa klęska urodzaju.

Jak ugasić pożary i przetrwać sukces, czyli co zrobić, jeżeli sprzedałeś więcej, niż jesteś w stanie wysłać

Co roku ostatni kwartał to w handlu okres wyjątkowych żniw, podczas których niektóre branże osiągają przychody większe niż przez poprzednich dziewięć miesięcy. Do kanałów sprzedaży, w których ten skok jest zauważalny, ale jednocześnie bardziej odczuwalny niż w innych, należy e-commerce. Dowiedz się, jak się odpowiednio przygotować do sezonu wzmożonych wysyłek, w którym terminy dostaw mają szczególne znaczenie. Ta wiedza przyda Ci się zwłaszcza wtedy, gdy dotknie Cię prawdziwa klęska urodzaju.
Co roku ostatni kwartał to w handlu okres wyjątkowych żniw, podczas których niektóre branże osiągają przychody większe niż przez poprzednich dziewięć miesięcy. Do kanałów sprzedaży, w których ten skok jest zauważalny, ale jednocześnie bardziej odczuwalny niż w innych, należy e-commerce. Dowiedz się, jak się odpowiednio przygotować do sezonu wzmożonych wysyłek, w którym terminy dostaw mają szczególne znaczenie. Ta wiedza przyda Ci się zwłaszcza wtedy, gdy dotknie Cię prawdziwa klęska urodzaju.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę