17 maja odbył się webinar „Efektywna obsługa klienta w e-sklepie”, zorganizowany przez redakcję „E-commerce w Praktyce”. Webinar poprowadzili Agata Adamczewska-Grudzień, marketing manager NFON Polska i Jacek Szmania, channel manager NFON Polska. Obejrzyj nagranie i pobierz prezentację z webinaru.
- jakiej komunikacji z e-sklepami oczekują dzisiaj konsumenci,
- czy można zwiększyć liczbę obsługiwanych kanałów komunikacji bez zwiększania zatrudnienia w dziale obsługi klienta,
- w jaki sposób szybko zapewnić swoim klientom najlepszą obsługę,
- czy można efektywnie zorganizować pracę działu obsługi klienta, jeśli klienci zadają pytania w wielu kanałach na raz: e-mailowo, w social mediach, na komunikatorach i przez telefon,
- jak wygląda zestaw startowy doskonałej obsługi klienta.
>> Pobierz prezentację z webinaru
Słuchaj „Marketer+” Podcast