Z roku na rok rośnie liczba sklepów działających w przestrzeni online, a małe i średnie firmy nieustannie toczą walkę z liderami rynku e-commerce, takimi jak Amazon czy Allegro. Poznaj rozwiązania technologiczne Furgonetki, które pozwolą Ci rozwijać dochodowy biznes online w 2024 r.
W obecnej sytuacji przemyślana strategia marketingowa oraz konkurencyjna i spersonalizowana oferta to podstawa. Równie istotnymi aspektami są logistyka zamówień i zwrotów, a także user experience związany z transakcją.
Klienci oczekują przede wszystkim szybkiego procesu zakupu, łatwej i przejrzystej metody płatności, ekspresowej dostawy oraz przyjaznej polityki zwrotów. Jak w 2024 r. sprostać tym wyzwaniom?
Słuchaj „Marketer+” Podcast
All in one, czyli kompleksowy pakiet narzędzi dla e-commerce
Z odpowiedzią na wyzwania, z jakimi mierzy się obecnie rynek e-commerce, przychodzi Furgonetka – broker usług kurierskich oraz (a może przede wszystkim) firma technologiczna dostarczająca rozwiązania logistyczne dla e-handlu. Oferuje nie tylko kompleksowy pakiet narzędzi dla e-commerce, lecz także prawdziwe centrum zarządzania biznesem online.
– W Furgonetce każdego dnia pracujemy nad nowymi rozwiązaniami oraz stale udoskonalamy istniejące systemy. Idea, jaka nam przyświeca, to ułatwienie naszym klientom prowadzenia biznesów online w jednym z najtrudniejszych i najbardziej kosztownych obszarów, czyli w logistyce – mówi Andrzej Ciesielski, co-founder Furgonetki. – Furgonetka działa na rynku od 2010 r. W tym czasie udało nam się zdobyć solidne know-how. To pozwala nam tworzyć kompleksowe rozwiązania, dzięki którym możemy zwiększać efektywność i konkurencyjność firm działających w sieci oraz polepszać jakość zakupów. Mowa tutaj zarówno o potężnych platformach sprzedażowych, jak i średnich oraz małych przedsiębiorstwach. Te ostatnie mogą stawiać dzięki nam pierwsze kroki w e-handlu i dorównywać standardami największym graczom na rynku. Kluczowe są dla nas prostota, intuicyjność oraz maksymalizacja sprzedaży, dlatego, w co wierzę, jesteśmy partnerem pierwszego wyboru dla e-commerce.
Zapamiętaj
Dzięki Furgonetce właściciel sklepu otrzymuje dostęp do przejrzystego panelu, z którego może zarządzać wszystkimi procesami logistycznymi. Dodatkowo ma możliwość korzystania z kompleksowych rozwiązań, takich jak: Portmonetka, Zwroty oraz różne opcje zarządzania dostawą, w tym Szybka Przesyłka, czyli ekspresowe tworzenie przesyłek.
– Siłą naszego rozwiązania jest szybkość. Oprogramowanie pozwala maksymalnie przyśpieszyć złożenie zamówienia, jego realizację, dostawę oraz potencjalny zwrot. Jednym kliknięciem można zrealizować każdą z tych operacji. To duże ułatwienie, szczególnie dla małych i średnich firm. Te, dzięki takiej automatyzacji, mogą realnie zmniejszyć koszty procesów związanych z obsługą zakupów. Nie należy również zapominać o ogromnej wygodzie dla klientów. Ich zadowolenie z całego procesu z pewnością będzie krokiem ku lojalności wobec e-sklepu – dodaje Andrzej Ciesielski.
Rozwiązania technologiczne Furgonetki w praktyce
Dowiedz się, jak w praktyce wykorzystać możliwości, które oferuje Furgonetka.
1. Szybkie zakupy dzięki Portmonetce
Aż 69,82% wizyt w sklepach internetowych kończy się porzuceniem intencji zakupowej, co naturalnie wpływa na zmniejszenie sprzedaży1. Kupujących zniechęcają niewygodne formularze, skomplikowane płatności czy duża liczba operacji do wykonania.
Odpowiedzią na to wyzwanie jest Portmonetka, czyli rozwiązanie typu fast checkout od Furgonetki. To szybka ścieżka finalizacji zakupów bez zbędnych formalności. Sklepom pozwala ograniczyć liczbę porzuconych koszyków, a co za tym idzie – maksymalizować zyski. Klientom daje z kolei możliwość wyboru ich ulubionych form płatności i dostaw (kurierzy, automaty paczkowe czy punkty PUDO), a także zapamiętania na stałe ich preferencji.
Sprawdź w ramce 1, jakie są zalety tego rozwiązania.
2. Bezproblemowe i szybkie zwroty
Sprawna procedura zwrotów stanowi ważny element budowania dobrej opinii o e-sklepie. Furgonetka Zwroty jest bezpłatnym narzędziem umożliwiającym łatwą, a przez to wygodną obsługę zwrotów w e-commerce.
Jest to korzystne zarówno dla właścicieli sklepów internetowych, jak i klientów. Sprawdź w ramce 2 zalety tego rozwiązania.
Ciekawostka
Aż 76% kupujących, którzy mieli do czynienia z prostą procedurą zwrotu podczas pierwszych zakupów w sklepie, przyznaje, że ponownie kupiłoby u tego samego sprzedawcy2.
3. Wszystkie firmy kurierskie zintegrowane w ramach jednej platformy
Furgonetkę, oprócz standardowych opcji dostaw (D2D, P2P, P2D i D2P) oferowanych przez wiele różnych firm kurierskich, wyróżnia przede wszystkim możliwość zmiany operatora w dowolnym momencie, bez konieczności podpisywania kolejnej umowy. Integracja wszystkich firm kurierskich w ramach jednej platformy to największa wartość Furgonetki.
Dodatkową funkcją i jednocześnie dużą zaletą dla klientów jest opcja Szybka Przesyłka.
- „E-commerce w Polsce 2021” – raport Gemiusa.
- „Consumer Study 2020, State of Returns: New Expectations” – raport Narvaru.
Materiał partnera
Artykuł pochodzi z e-booka „Dochodowy e-commerce 2024”. Kliknij w baner i pobierz.