O zmianach, trendach i wyzwaniach pod kątem technologii na półmetku 2024 r., innowacjach, które warto obserwować i testować, a także o tym, na co zwracać uwagę przy wdrażaniu nowych rozwiązań opowiada Jarosław Łuczka – product owner w adQuery. Komentarz pochodzi z e-booka „Dochodowy e-commerce 2024”.
Nowe, skuteczne rozwiązania technologiczne dla e-commerce w 2024 roku
Nowe rozwiązania technologiczne dla e-commerce w 2024 r. obejmują przede wszystkim efektywne wspieranie się sztuczną inteligencją. Przykładem jest nasze autorskie narzędzie – AI Q-commerce, które oprócz wykorzystania AI do podnoszenia konwersji pozwala na precyzyjne targetowanie za pomocą identyfikatora QID. Dzięki tym możliwościom jesteśmy w stanie zdobywać nowy ruch w bardzo określony sposób, co przekłada się na wyższą konwersję.
Nowe rozwiązania technologiczne dla e-commerce w 2024 r. obejmują przede wszystkim efektywne wspieranie się sztuczną inteligencją
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Które innowacje warto obserwować i testować
Dziś przede wszystkim warto obserwować i testować innowacje związane z precyzyjnym docieraniem do użytkowników. Nasze, budowane przez AI Q-commerce rankingi produktów pozwalają targetować użytkowników na podstawie ich zachowań i preferencji zakupowych.
QID jako identyfikator pozwala na wyszukiwanie wśród różnorodnych segmentów tych użytkowników, którzy z największym prawdopodobieństwem są zainteresowani danymi produktami. Technologia, którą wykorzystujemy, umożliwia dynamiczne dostosowywanie oferty produktowej do konkretnych odbiorców.
Na co zwracać uwagę przy wdrażaniu nowych rozwiązań
Przy wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznych warto zwracać uwagę na kilka elementów:
- Doświadczenie – jak długo dana technologia jest na rynku; czy te rozwiązania są już sprawdzone i przetestowane.
- Elastyczność – różnorodność rozwiązań i umiejętność dostosowania się do zmian rynkowych.
- Bezpieczeństwo – czy użytkownik jest bezpieczny i jak wygląda jego prywatność.
- Komplementarność – funkcje, które potrafią zaspokoić wszystkie potrzeby każdego etapu lejka sprzedażowego.
Należy pamiętać o tym, aby wszystkie nowe rozwiązania dostosować do etapu rozwoju e-sklepu – w jednym momencie najważniejsze jest pozyskiwanie ruchu, a w innym okresie będzie to retargeting. AdQuery może towarzyszyć w całym tym procesie i dostosować się do potrzeb danego biznesu.
Mamy świadomość, że naszymi rozwiązaniami tworzymy nowe możliwości, wpisując się bądź wyznaczając nowe trendy, dlatego cały czas dążymy do tego, aby nasza technologia była jeszcze bardziej elastyczna, komplementarna i uniwersalna, co pozwoli reklamodawcom z różnych branż – nie tylko e-commerce, lecz także z innych sektorów – skutecznie realizować swoje cele marketingowe.
Artykuł pochodzi z e-booka „Dochodowy e-commerce 2024”. Kliknij w baner i pobierz.