Najnowszy magazyn już jest!

Popraw E-commerce B2B i stwórz politykę zwrotów i reklamacji e-sklepu!

Zobacz więcej

Balans między wygodą klienta a zyskiem – prokliencka polityka zwrotów

Czy wiesz, że prawie 70% klientów sklepów internetowych czyta politykę zwrotów firmy przed podjęciem ostatecznej decyzji o zakupie?¹ Świadomość, że produkt można bez trudu zwrócić, działa na kupujących uspokajająco i w wielu sytuacjach jest ostatecznym argumentem przemawiającym za wyborem sklepu. Jednocześnie prokliencka polityka zwrotów bywa wykorzystywana przez nieuczciwych klientów, którzy działają na szkodę biznesów internetowych. Jak znaleźć złoty środek?

Balans między wygodą klienta a zyskiem – prokliencka polityka zwrotów

Czy wiesz, że prawie 70% klientów sklepów internetowych czyta politykę zwrotów firmy przed podjęciem ostatecznej decyzji o zakupie?¹ Świadomość, że produkt można bez trudu zwrócić, działa na kupujących uspokajająco i w wielu sytuacjach jest ostatecznym argumentem przemawiającym za wyborem sklepu. Jednocześnie prokliencka polityka zwrotów bywa wykorzystywana przez nieuczciwych klientów, którzy działają na szkodę biznesów internetowych. Jak znaleźć złoty środek?
Czy wiesz, że prawie 70% klientów sklepów internetowych czyta politykę zwrotów firmy przed podjęciem ostatecznej decyzji o zakupie?¹ Świadomość, że produkt można bez trudu zwrócić, działa na kupujących uspokajająco i w wielu sytuacjach jest ostatecznym argumentem przemawiającym za wyborem sklepu. Jednocześnie prokliencka polityka zwrotów bywa wykorzystywana przez nieuczciwych klientów, którzy działają na szkodę biznesów internetowych. Jak znaleźć złoty środek?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę