Najnowszy magazyn już jest!

Popraw E-commerce B2B i stwórz politykę zwrotów i reklamacji e-sklepu!

Zobacz więcej

6 wskazówek, jak zwiększyć wartość koszyka w e-commerce B2B

Chociaż klienci biznesowi chcą kupować jak indywidualni, nie oznacza to, że mają takie same motywacje zakupowe. Klient B2B jest mniej emocjonalny i spontaniczny niż B2C. W sklepie internetowym zamówienia hurtowe są dyktowane przez plany sprzedażowe oraz powierzchnię magazynową. Minimum logistyczne, rabaty za opakowania zbiorcze, rekomendacje – sprawdź, jak możesz zwiększyć wartość koszyków klientów B2B.

6 wskazówek, jak zwiększyć wartość koszyka w e-commerce B2B

Chociaż klienci biznesowi chcą kupować jak indywidualni, nie oznacza to, że mają takie same motywacje zakupowe. Klient B2B jest mniej emocjonalny i spontaniczny niż B2C. W sklepie internetowym zamówienia hurtowe są dyktowane przez plany sprzedażowe oraz powierzchnię magazynową. Minimum logistyczne, rabaty za opakowania zbiorcze, rekomendacje – sprawdź, jak możesz zwiększyć wartość koszyków klientów B2B.
Chociaż klienci biznesowi chcą kupować jak indywidualni, nie oznacza to, że mają takie same motywacje zakupowe. Klient B2B jest mniej emocjonalny i spontaniczny niż B2C. W sklepie internetowym zamówienia hurtowe są dyktowane przez plany sprzedażowe oraz powierzchnię magazynową. Minimum logistyczne, rabaty za opakowania zbiorcze, rekomendacje – sprawdź, jak możesz zwiększyć wartość koszyków klientów B2B.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę