W dobie kryzysu na rynku e-commerce można dostrzec coraz większą niepewność wobec przyszłości. W celu lepszego poznania aktualnej sytuacji Spyrosoft eCommerce opublikował kompleksowy e-book „Wyzwania w e-commerce dziś i jutro. Liderzy branży szczerze o swoich bolączkach”. Publikacja powstała na podstawie 23 wywiadów z ekspertami e-commerce. Zgromadzone przemyślenia i przewidywania to przydatny materiał dla innych praktyków oraz decydentów z rynku.
Jakie są największe bolączki rynkowe? Z czym mierzy się e-commerce? Jak przygotować się na niepewną przyszłość i nieprzewidywalną sytuację? Odpowiedzi na te i podobne pytania w pogłębionych wywiadach udzielili liderzy największych marek działających na polskim rynku sprzedaży online. Do rozmów zaproszone zostały osoby z różnych branż, o różnorodnym doświadczeniu, pracujące w mniejszych i większych firmach, dzięki czemu uchwycone zostały różne punkty widzenia oraz najważniejsze trendy.
Pomysł na publikację narodził się z chęci poznania perspektywy przedstawicieli rynku i pozyskania cennych insightów.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Startując w ubiegłym roku z nową firmą oferującą rozwiązania dla e-commerce, natknąłem się na bardzo turbulentny moment na rynku. Czas kryzysu i zawirowań sprawił, że potrzeby firm się zmieniły, a fundusze na inwestycje technologiczne zostały zmniejszone. W związku z tym postanowiliśmy poznać i jak najlepiej zrozumieć wyzwania naszych klientów. W tej publikacji dzielimy się efektami naszych rozmów – mówi Cezary Kożon, CEO firmy Spyrosoft eCommerce.
W e-booku poruszone są m.in. takie zagadnienia:
- wpływ inflacji na e-commerce,
- sposoby na braki kadrowe na rynku,
- rola technologii w e-commerce,
- inwestycje w niepewnych czasach,
- przyszłość darmowych dostaw,
- problemy z logistyką i łańcuchami dostaw,
- biznesowe konsekwencje dynamicznego zarządzania ceną,
- zbieranie danych w erze post cookies,
- dotarcie do nowych grup klientów.
E-book możesz pobrać tutaj. „E-commerce w Praktyce” jest partnerem medialnym publikacji.