Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

3 wskazówki, jak zmniejszyć koszty pozyskiwania nowych klientów w e-commerce

W 2020 r. w Polsce powstało blisko 11 tys. nowych sklepów internetowych. Ten gwałtowny przyrost znacząco wpływa na koszty pozyskiwania nowych klientów i reklamowania się online. Mierzenie wyników i optymalizacja wydatków na marketing to obecnie must have każdego zarządzającego biznesem e-commerce.

3 wskazówki, jak zmniejszyć koszty pozyskiwania nowych klientów w e-commerce

W 2020 r. w Polsce powstało blisko 11 tys. nowych sklepów internetowych. Ten gwałtowny przyrost znacząco wpływa na koszty pozyskiwania nowych klientów i reklamowania się online. Mierzenie wyników i optymalizacja wydatków na marketing to obecnie must have każdego zarządzającego biznesem e-commerce.
W 2020 r. w Polsce powstało blisko 11 tys. nowych sklepów internetowych. Ten gwałtowny przyrost znacząco wpływa na koszty pozyskiwania nowych klientów i reklamowania się online. Mierzenie wyników i optymalizacja wydatków na marketing to obecnie must have każdego zarządzającego biznesem e-commerce.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę