Robisz wszystko, co w Twojej mocy, aby strony Twoich produktów wyświetlały się wyżej w wynikach wyszukiwania, ale nie udaje Ci się tego osiągnąć? Chcesz generować więcej ruchu organicznego w swoim e-sklepie, ale nie wiesz, od czego zacząć? Twoim celem w 2021 r. jest zoptymalizowanie kart produktów, aby były przyjazne dla wyszukiwarek i dostosowane do użytkownika, a tym samym – zwiększenie konwersji i sprzedaży? Myślę, że wiem, jak Ci pomóc.
Z tego artykułu dowiesz się:
- od czego zacząć optymalizację kart produktów w sklepie internetowym,
- jak wykorzystać SEO, aby generować większy ruch organiczny na stronach produktów,
- jak badać przepływ użytkowników na stronie produktowej, aby odpowiadać na potrzeby kupujących,
- jak dostosować strony produktów do potrzeb kupujących,
- jakie narzędzia warto wykorzystywać podczas optymalizowania kart produktów.