1600 uczestników i 93 prelegentów. Tyle osób wzięło udział w poprzednich czterech edycjach największej w północno-wschodniej Polsce konferencji, adresowanej do przedstawicieli biznesu online. Wschodnie Forum e-Biznesu EastBiz w tym roku świętuje swój jubileusz. 12-13 października oczy branży e-commerce zwrócone będą na Białystok.
Tegoroczny event potrwa dwa dni. Pierwszy poświęcony będzie prelekcjom znanych i cenionych w branży praktyków i odbędzie się w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym. Drugi dzień to czas warsztatów na Wydziale Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej.
Adresatami konferencji są: właściciele sklepów internetowych, pracownicy działów marketingu i sprzedaży, a także entuzjaści pragnący rozpocząć aktywność na polu e-commerce. Inspiracji każdej z grup na pewno nie zabraknie, jak też nowych kontaktów.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
„Branża e-commerce rośnie w dwucyfrowym tempie. Jest atrakcyjna zarówno dla przedsiębiorców, inwestorów oraz osób szukających perspektywicznej pracy. Wschodnie Forum e-Biznesu EastBiz prezentuje problematykę skupioną na najważniejszych trendach w branży. Tematy proponują sami prelegenci, którzy żyją nimi na co dzień. Pierwszego dnia Białostocki Park Naukowo-Technologiczny stanie się fizyczną i mentalną przestrzenią spotkań, wymiany myśli, dobrych praktyk, co naprawdę owocuje w przyszłości” – mówi Anna Daszuta-Zalewska, Dyrektor BPN-T.
Przyjść na EastBiz i znaleźć wspólnika do biznesu
EastBiz to oprócz solidnej dawki wiedzy także, a może nawet przede wszystkim, networking. Wymiana wizytówek, dobrych praktyk, możliwość zadania nurtujących pytań tym, którzy są silnikiem tej branży – okazji do poszerzenia portfolio kontaktów na pewno nie zabraknie. Tradycją już stało się wieczorne Afterparty, wieńczące pierwszy dzień konferencji. W luźnej atmosferze znikają wszelkie bariery. Nagle ktoś, kogo się podziwia za osiągnięcia, może stać się nowym znajomym, wspólnikiem czy nawet inwestorem. Warto więc być otwartym i skorzystać z okazji, jakie stwarza EastBiz.
„EastBiz daje szansę na rozszerzenie kontaktów i zbudowanie trwałych relacji biznesowych. To czasami ważniejsze niż zasoby i umiejętności. Jednym słowem, opłaca się bywać. Opłaca się przyjechać na konferencję nawet z drugiego końca Polski.” – zachęca Kamila Kiersznowska, EastCamp Białystok.
Użyźnianie pola e-biznesu, czyli wiedza i dobre praktyki
Prelekcje najbardziej gorących nazwisk w branży e-commerce, co roku skupiają uwagę setek uczestników. Przez cały pierwszy dzień będą oni pobudzani najświeższymi trendami, analizami, wnioskami i inspiracjami płynącymi ze sceny Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego. Prezentowane kwestie są zachętą do samodzielnego pogłębiania interesujących dla uczestników tematów. Podczas 30-minutowego wystąpienia, mówcy z reguły zdążają zaciekawić, rozbawić czy nawet zaszokować publiczność. Nigdy zaś nie dadzą rady wyczerpać problemu. Ten wielki spektakl talentów może przyprawić o zawrót głowy. Idea jest jedna: umożliwić wzajemne poznanie się i wymianę myśli, aby strefa e-biznesu w Polsce była coraz silniejsza i żyzna w nowe inicjatywy.
Prelekcje mają pobudzać do zastanowienia się nad dotychczasowymi działaniami, dawać przysłowiowego kopa do dalszej pracy i aktualizować wiedzę. Bo ta zmienia się w e-commerce niezwykle szybko.
I dzień EastBiz: sprzedaż, marketing, panel dyskusyjny
Pierwszy dzień konferencji porządkują 3 sekcje: Kanały Sprzedaży, Działania Marketingowe i Panel Dyskusyjny.
W Kanałach Sprzedażowych pojawią się m.in. takie tematy jak „GoGlobal – jak skutecznie rozwinąć sprzedaż online na rynku globalnym?” (Konrad Zach), „Jak to robią inni, jak to robić dobrze, czyli zarabiaj wysyłając SMS!” (Edyta Godziek). W Działaniach Marketingowych usłyszymy o najnowszych trendach w SEO, porównując je ze sprawdzonymi standardami (Szymon Słowik). Będzie też mowa o matematyce na zapleczu e-commerce (Krzysztof Wieczorek).
II dzień EastBiz: nauka dobrych praktyk
Teoria teorią, ale e-commerce to przede wszystkim praktyka. Dlatego cały drugi dzień EastBiz poświęcony został warsztatom. Mamy aż 6 tematów do wyboru:
- Co buduje sklep na zewnątrz czyli offsite SEO (Katarzyna Baranowska, Paweł Gontarek),
- Jak przygotować się do kampanii lead generation? (Robert Marczak),
- eBiznes Mama (Tomasz Cincio, Dariusz Januszkiewicz),
- Optymalizujemy sklep dla użytkownika i wyszukiwarki – onsite SEO (Katarzyna Baranowska, Paweł Gontarek),
- Kampanie na Facebooku (Anna Czyżewska),
- Email marketing bez tajemnic (Marcin Kociuba)
Warsztaty odbędą się na Politechnice Białostockiej na Wydziale Inżynierii Zarządzania.
Więcej informacji oraz link do rejestracji dostępny jest na stronie www.east-biz.pl.
Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Prezydent Miasta Białegostoku oraz Rektor Politechniki Białostockiej.
Partner merytoryczny: Krajowa Izba Rozliczeniowa
Partnerzy: DrTusz, SerwerSMS.pl, Thulium
Magazyn E-commerce w Praktyce objął konferencję swoim patronatem medialnym.