Złota era dla sklepów internetowych wciąż trwa. Zmiana nawyków zakupowych na pewno zachęca do tworzenia nowych biznesów online. Jednak to nie wystarczy, aby odnieść sukces. Ogromna konkurencja sprawia, że trzeba wykazać się oryginalnym pomysłem, ale i zadbać o pozytywne doświadczenia klientów, m.in. w zakresie wysyłki towaru. W jaki sposób wtyczka epaka.pl może wesprzeć sklepy internetowe działające w oparciu o WooCommerce?
WooCommerce to darmowa wtyczka do platformy WordPress. Dzięki niej możesz na swojej stronie uruchomić sklep online i zacząć sprzedawać produkty. WooCommerce jest jedną z najczęściej wybieranych wtyczek przez osoby, które stawiają swoje pierwsze kroki w biznesie internetowym. Wynika to z faktu, że wtyczka jest bardzo intuicyjna i bezproblemowa w obsłudze. Stwarza przy tym wiele możliwości: od ułatwienia zarządzania sklepem po maksymalizowanie zysków ze sprzedaży.
WooCommerce dla sklepów online
Wtyczka WooCommerce to idealne rozwiązanie do małych i średnich sklepów. Potwierdzają to statystyki, według których ok. 30% sklepów w Polsce korzysta z tego rozwiązania. Zachęca do tego możliwość konfiguracji wtyczki według indywidualnych potrzeb.
Elastyczność funkcjonalności jest kluczowa z punktu widzenia zadbania o konkurencyjność sklepu internetowego. Obecnie w walce o klienta mniej liczy się sam produkt i cena. Najważniejsze jest „customer experience”, czyli zadbanie o to, aby wszystkie etapy procesu zakupowego były maksymalnie intuicyjne dla klienta i uwzględniały możliwość personalizacji.
W ten trend wpisuje się m.in. możliwość wyboru opcji wysyłki. Obecna sytuacja gospodarcza sprawia, że zarówno sklepy, jak i klienci zwracają uwagę na możliwość optymalizacji kosztów logistycznych, tym bardziej, że intensywność zakupów internetowych rośnie.
Co to jest i jak działa wtyczka epaka.pl – Integracja z WooCommerce?
Twórcy epaka.pl zadbali, aby klienci sklepów WooCommerce mieli możliwość porównywania ofert dostępnych przewoźników i wyboru najbardziej atrakcyjnej opcji. Jest to rozwiązanie win-win dla obu stron transakcji. Sklep zyskuje więcej klientów, dając im większy wybór możliwych opcji wysyłek kurierskich. Klienci zaś mogą wybrać takie rozwiązanie, które na dany moment jest dla nich najlepsze (np. najtańsza lub najszybsza przesyłka).
Personalizacja opcji wysyłki możliwa jest dzięki specjalnej wtyczce epaka.pl – Integracja z WooCommerce. Sama instalacja wtyczki jest niezwykle prosta i zamyka się w kilku krokach. Wystarczy pobrać wtyczkę w systemie WordPress i ją zainstalować. Aby sprofilować metody wysyłki pod indywidualne potrzeby danego sklepu, należy skonfigurować wtyczkę. Instrukcja jak to zrobić dostępna jest na stronie epaka.pl, a na kanale YouTube dostępny jest praktyczny filmik instruktażowy.
Dlaczego warto użyć wtyczki epaka.pl – Integracja z WooCommerce?
Powodów, dla których warto zainstalować wtyczkę epaka.pl – Integracja z WooCommerce jest co najmniej kilka. Do najważniejszych z nich należy zadbanie o odpowiednią jakość obsługi i „customer experience”, co może okazać się kluczowe w ciężkiej walce o klienta.
Kolejna kwestia to automatyzacja procesu, która w znacznym stopniu zwiększa efektywność pracy sklepu. Wtyczka epaka.pl – Integracja z WooCommerce umożliwia wysyłanie przesyłek bezpośrednio z poziomu sklepu bez konieczności przepisywania ręcznie czy kopiowania danych.
Do innych benefitów należą:
- wygoda i oszczędność czasu przy nadawaniu przesyłek,
- elastyczny wybór przewoźnika, m.in. InPost, DPD, DHL, FedEx,
- gwarancja bezpieczeństwa,
- możliwość konfiguracji i wyboru najbardziej korzystnych / najbardziej popularnych opcji wysyłki,
- automatyczne generowanie etykiet,
- możliwość śledzenia przesyłki.
Prowadzisz firmę? Dzięki usłudze epaka.pl biznes oszczędzisz na wysyłkach!
Nie musisz prowadzić firmy, aby korzystać z wtyczki epaka.pl – Integracja z WooCommerce. Jeśli jednak masz zarejestrowaną działalność, usługa epaka.pl biznes pozwoli nie tylko cieszyć się tanimi i szybkimi metodami wysyłki, ale także zoptymalizować koszty przesyłek kurierskich. Możliwe jest to dzięki tzw. pakietom przesyłek dla firm.
Pakiety te uzależniają koszt jednostkowy wysyłki od liczby wysłanych paczek. W efekcie im więcej paczek wysyła sklep online, tym mniejszy koszt jednostkowy przesyłki ponosi.
Do wyboru jest 5 pakietów: od 25 do ponad 200 przesyłek na miesiąc, które w trakcie korzystania z usługi epaka.pl biznes można elastycznie dostosowywać do indywidualnych potrzeb sklepu.
Oszczędzaj na kosztach wysyłki i wybierz swój pakiet na www.epaka.pl/biznes/cennik.
Materiał partnera