Chcesz tworzyć lepsze reklamy e-sklepu w mediach społecznościowych i zwiększyć efektywność swoich działań? Planujesz prowadzić live’y sprzedażowe, ale nie wiesz, jak robić to zgodnie z prawem? Myślisz, żeby przenieść sklep internetowy na inną platformę, ale obawiasz się trudności i spadków w Google’u? Praktyczne podpowiedzi znajdziesz w 18. numerze „E-commerce w Praktyce”.
W trzecim w 2022 r. wydaniu „EwP” skupiamy się na skutecznej promocji i reklamie e-sklepu w social mediach. Nasi autorzy podpowiadają, jak zaprojektować, wdrożyć i optymalizować kampanie, które przyniosą efekty sprzedażowe i wizerunkowe. W dodatku o migracji sklepu internetowego specjaliści wyjaśniają, jak przeprowadzić ją krok po kroku i uniknąć najczęstszych pułapek.
Z lektury dowiesz się, jak strategicznie podejść o mediów społecznościowych i wykorzystać je do realizacji celów Twojego e-sklepu. Przeczytasz, jak zaprojektować perfekcyjny lejek sprzedażowy, jak przyjmować płatności za zakupy na platformach społecznościowych, jak przeprowadzić audyt konta reklamowego czy jak uniknąć przepalania budżetów socialmediowych. Własnymi sposobami na promocję w mediach społecznościowych dzielą się przedstawiciele biznesów Chocolissimo.pl, MalaSzklarnia.pl oraz 4GIFT.pl.
Zamów „EwP” 18 o skutecznej promocji i reklamie e-commerce w social mediach oraz migracji e-sklepu
Nasi eksperci dużo uwagi poświęcają Facebookowi, który jest dziś kluczowym kanałem społecznościowym. Katarzyna Sikora-Protasiuk wyjaśnia, jak tworzyć atrakcyjne posty, które angażują i sprzedają, Katarzyna Marczewska doradza, jak usprawnić zarządzanie kampaniami, Albert Radomski podpowiada, jakie automatyzacje stosować, a Anna Moczulska opisuje, jak używać Google Analytics do analizy działań reklamowych e-sklepu na Facebooku.
Przyglądamy się również sprzedaży podczas live’ów, która w ostatnich latach cieszy się coraz większą popularnością. Basia Kaleńczuk dzieli się wskazówkami, jak przygotowywać i prowadzić transmisje sprzedażowe, natomiast Piotr Kantorowski zwraca uwagę na ich aspekty prawne. Zachęcamy też do lektury artykułu Rafała Kowalewskiego, który szczegółowo pokazuje, w jaki sposób YouTube może spełniać funkcje sprzedażowe w e-commerce.
Z dodatku o migracji sklepu internetowego dowiesz się, jak przeprowadzić ją krok po kroku, uniknąć najczęstszych pułapek czy zabezpieczyć się prawnie przed nieprzewidzianymi sytuacjami. W case studies przeczytasz o migracji sfmeble.pl oraz wdrożeniu PIM i migracji danych produktowych w Militaria.pl.
Lekturę nowego numeru „E-commerce w Praktyce” proponujemy jednak rozpocząć od inspirującej rozmowy z Wojciechem Tomaszewskim. „To mit, że małym kosztem i szybko można odnieść spektakularny sukces” – mówi członek zarządu oraz dyrektor marketingu i e-commerce Answear.com. W wywiadzie dzieli się on też refleksjami na temat pracy w e-handlu, rozwoju firmy oraz obecnej sytuacji na rynku.
Zamów „EwP” 18 o skutecznej promocji e-commerce w social mediach oraz migracji e-sklepu
Z „EwP” 18 dowiesz się m.in.:
- jak strategicznie podejść do social mediów i wykorzystać je do realizacji celów e-sklepu,
- jak konstruować komunikaty reklamowe pod kątem specyfiki platformy społecznościowej,
- jak wykorzystywać w komunikacji socialmediowej RTM, filtry, nakładki, evergreen content oraz recykling treści,
- jak przyjmować płatności online za sprzedaż produktów i usług w social mediach,
- jak zaprojektować perfekcyjny lejek sprzedażowy na Facebooku,
- jak usprawnić zarządzanie kampaniami Facebook Ads,
- jak tworzyć grupy niestandardowych odbiorców z dużym potencjałem sprzedażowym,
- jak przeprowadzić audyt konta reklamowego na Facebooku, które obsługuje agencja socialmediowa,
- jak wykorzystać Google Analytics do analizy działań reklamowych e-sklepu na Facebooku,
- jak efektywnie wykorzystywać YouTube’a do promocji sklepu internetowego i zwiększenia sprzedaży online,
- jak zwiększyć konwersję e-sklepu za pomocą transmisji sprzedażowych w social mediach,
- jak zgodnie z prawem reklamować produkty na live’ach, finalizować sprzedaż oraz prowadzić działania posprzedażowe.
W dodatku o migracji e-sklepu przeczytasz m.in.:
- w jakim momencie przeprowadzić migrację e-sklepu, aby była ona najbardziej korzystna i efektywna,
- z jakich działań składa się migracja sklepu internetowego i o czym musisz pamiętać na poszczególnych etapach,
- co zweryfikować po zakończeniu migracji e-commerce,
- jak mądrze wybrać nowy silnik e-sklepu do ekspansji międzynarodowej,
- jak skutecznie przeprowadzić migrację SEO sklepu internetowego,
- jak pod kątem prawnym zabezpieczyć się przed nieprzewidzianymi sytuacjami podczas migracji i opóźnieniami spowodowanymi przez firmę wdrożeniową.
„EwP” 18 to 108 stron inspirującej lektury i wiele wskazówek ekspertów, które pomogą Ci tworzyć skuteczne reklamy w mediach społecznościowych i przyczynią się do zwiększenia sprzedaży.
W nowym wydaniu „EwP” swoją wiedzą podzielili się:
Paulina Czokajło, Anna Czyżewska, Shaban Dżelili, Paweł Fornalski, Renata Gajoch-Bielecka, Michał Janusik, Miłosz Jarosiewicz, Basia Kaleńczuk, Piotr Kantorowski, Marek Kich, Marcin Kluczny, Rafał Kowalewski, Wojciech Latoszek, Katarzyna Marczewska, Karolina Margasińska, Anna Moczulska, Agnieszka Nejman, Paweł Paszkowski, Benedykt Protasiuk, Albert Radomski, Klaudia Radwańska, Grzegorz Sękowski, Katarzyna Sikora-Protasiuk, Konrad Skibiński, Paulina Stężowska, Wojciech Tomaszewski, Emanuel Wanat, Mariusz Waszkiewicz, Edyta Winkel, Oskar Wojciechowski, Konrad Zach.
Zapraszamy do lektury. Niech działania reklamowe Twojego e-sklepu w social mediach wejdą na jeszcze wyższy poziom!