Jednym z powodów, dla których tak lubię branżę e-commerce, jest to, że praktycznie co chwilę przechodzi ona wstrząs. Trudno się temu dziwić, bo sprzedaż elektroniczna działa na styku sprzedaży offline, oczekiwań klientów, technologii i internetu. Czerpie jednocześnie z tych wszystkich sfer, przez co oddziałuje na nią wiele trendów. I tak mieliśmy albo mamy już m.in.: growth hacking, virtual reality, augmented reality, czatboty, digital transformation i omnichannel. Ten ostatni wyraz zagościł na stałe w słowniku każdej firmy, która e-commerce traktuje poważnie.

Z tego artykułu dowiesz się:
- co kryje się za trudnym słowem „omnichannel”,
- dlaczego klientocentryczność jest taka ważna dla Twojej firmy,
- jak zabrać się do wdrożenia strategii omnichannelowej,
- jak sprawdzić, czy wdrożenie wszechkanałowości idzie w dobrym kierunku,
- jak strategia omnichannelowa wygląda u innych.