Co roku ostatni kwartał to w handlu okres wyjątkowych żniw, podczas których niektóre branże osiągają przychody większe niż przez poprzednich dziewięć miesięcy. Do kanałów sprzedaży, w których ten skok jest zauważalny, ale jednocześnie bardziej odczuwalny niż w innych, należy e-commerce. Dowiedz się, jak się odpowiednio przygotować do sezonu wzmożonych wysyłek, w którym terminy dostaw mają szczególne znaczenie. Ta wiedza przyda Ci się zwłaszcza wtedy, gdy dotknie Cię prawdziwa klęska urodzaju.

Z tego artykułu dowiesz się:
- jak odpowiednio przygotować e-commerce do nawału zamówień i wysyłek, przy których szczególnie liczą się terminy dostaw,
- jak sobie poradzić, kiedy musisz obsłużyć zamówienia, których liczba przekracza możliwości Twoich struktur, nawet już wzmocnionych na ewentualność piku sprzedażowego,
- jakie wdrożyć procedury awaryjne na wypadek prawdziwej klęski urodzaju.