Jak efektywnie zarządzać logistyką sklepu internetowego? Jak powinien wyglądać sprawny proces obsługi zamówień? W jaki sposób radzić sobie z reklamacjami i zwrotami? Co robić z produktami wielkogabarytowymi, szklanymi i narażonymi na uszkodzenia? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w 25. numerze „E-commerce w Praktyce”, którego tematami przewodnimi są logistyka, magazynowanie i obsługa zamówień w handlu elektronicznym.
W nowym wydaniu „EwP” eksperci dzielą się wskazówkami, które pomogą Ci wdrożyć najlepsze praktyki w zakresie zarządzania magazynem, automatyzacji procesów wysyłkowych czy obsługi posprzedażowej.
Z lektury dowiesz się m.in.: jak skutecznie zarządzać zapasami w e-commerce, kiedy zdecydować się na outsourcing logistyki, jak zautomatyzować prace magazynu, jak dzięki dobrej obsłudze posprzedażowej zyskać zaufanie klientów, jak uniknąć pułapek dystrybucji wielokanałowej oraz jak sztuczna inteligencja może usprawnić dostarczanie zamówień.
Zamów „EwP” 25 o zarządzaniu logistyką, magazynem i obsługą zamówień
O przełamywaniu barier logistycznych w modelu D2C opowiada Piotr Szyszka, współwłaściciel sklepu internetowego Tortli.pl, który sprzedaje personalizowane produkty w 14 krajach. Z kolei Ania Stoitsi-Nieprzecka i Iwona Całka dzielą się spostrzeżeniami na temat logistyki produktów spożywczych pakowanych w szkło dla klientów B2C w całej Polsce.
W nowym „EwP” znajdziesz ponadto porady na temat ekologicznego pakowania. Dowiesz się również, jakie są związki między re-commerce a logistyką zwrotną, a także jak wykorzystać dane do poprawy jakości usług, optymalizacji kosztów i personalizacji oferty. Przeczytasz ciekawe felietony, które wzbogacą Twoją wiedzę.
W cyklu „E-commerce od kulis” Jarosław Uczkiewicz pokazuje, jak poradzono sobie z wyzwaniami logistycznymi w firmie KROSS. Z kolei Oskar Lipiński, co-owner i dyrektor e-commerce DAAG, dzieli się wskazówkami na temat innowacyjnych strategii obsługi posprzedażowej.
Zamów „EwP” 25 o zarządzaniu logistyką, magazynem i obsługą zamówień
Zachęcamy również do lektury artykułów spoza tematu numeru. Dzięki nim dowiesz się, jak zadbać o customer experience w e-commerce, jakie alternatywne techniki SEO zwiększą widoczność Twojej strony, jak tworzyć celne i pożyteczne raporty w Google Analytics 4, a także jak zadbać o cyfrową dostępność e-sklepu oraz poprawić jego cyberbezpieczeństwo.
Z „E-commerce w Praktyce” nr 2 (25) 2024 dowiesz się m.in.:
- jak sztuczna inteligencja usprawni dostarczanie zamówień w e-commerce,
- jak skutecznie zarządzać zapasami w sklepie internetowym,
- czym jest handel odwrotny i dlaczego warto z niego korzystać,
- jak dobrać optymalne opakowanie pod względem ekologii, kosztów i zadowolenia klientów,
- kiedy zacząć rozważać zmianę własnego magazynu na zewnętrzny,
- kiedy wprowadzić automatyzację magazynu i z jakich nowoczesnych systemów można skorzystać,
- jak wybrać partnera logistycznego i zoptymalizować dostawy w handlu transgranicznym,
- jak wykorzystać dane do poprawy jakości usług, optymalizacji kosztów i personalizacji oferty,
- jakie są sposoby na poprawę customer experience w obsłudze posprzedażowej,
- jak obsługiwać zwroty i reklamacje zgodnie z prawem,
- jak zadbać o dostępność sklepu internetowego dla osób z niepełnosprawnościami,
- jakie techniki SEO zwiększą widoczność witryny w wyszukiwarkach,
- jak tworzyć celne i pożyteczne raporty oraz skutecznie analizować dane w Google Analytics 4,
- jak zadbać o cyberbezpieczeństwo w sklepie internetowym.
„EwP” 25 to 116 stron inspirującej lektury i wiele porad ekspertów, które pomogą Ci skutecznie zarządzać logistyką, magazynem i procesem obsługi zamówień w Twoim sklepie internetowym.
W nowym numerze „EwP” swoją wiedzą podzielili się:
Ewa Bartnik, Iwona Całka, Bogusława Chilińska-Lis, Agata Chmielewska, Konrad Cichoń, Paulina Czokajło, Bartłomiej Drążkiewicz, Paweł Fornalski, Marcin Górski, Katarzyna Grabowska, Anna Kasprzak-Rdest, Arkadiusz Kawa, Dorota Kika, Damian Kołata, Mariusz Korzeniecki, Joanna Kwiatkowska, Oskar Lipiński, Anna Łach, Krzysztof Marzec, Izabela Michalska, Karolina Obszyńska, Paweł Pałka, Paweł Paszkowski, Rafał Pikul, Kamil Porembiński, Piotr Pydzik, Tomasz Ratajczak, Anna Sadurska-Czochra, Ania Stoitsi-Nieprzecka, Magdalena Surała, Arkadiusz Szczudło, Kaspar Szymański, Piotr Szyszka, Jarosław Uczkiewicz, Krzysztof Wieczorek.
Zamów „EwP” 25 o zarządzaniu logistyką, magazynem i obsługą zamówień
Jesteśmy przekonani, że wskazówki naszych ekspertów pomogą Ci usprawnić procesy logistyczne w Twoim e-biznesie, a także sprawią, że zyskasz zadowolonych i lojalnych klientów. Życzymy owocnej lektury!