W jakie kanały i w jakich proporcjach warto zainwestować, aby dotrzeć do swojej grupy potencjalnych klientów w zależności od typu e-commerce i wielkości budżetu? Jak optymalizować koszty pozyskania ruchu w różnych kanałach? Co robić, żeby nie wpaść w pułapki, które mogą dużo kosztować? Wskazówkami podzieli się podczas szkolenia „Skąd i jak mądrze pozyskiwać ruch w e-commerce” Paweł Paszkowski, ekspert e-commerce, związany z branżą od ponad 12 lat (doświadczenie zdobywał podczas współpracy m.in. z Frisco, Allegro, Rowerzysta.pl, SklepBiegacza.pl, Desportivo.pl).
- Strona główna
- Baza wiedzy
- E-szkolenie online: Skąd i jak mądrze pozyskiwać ruch w e-commerce
E-szkolenie online: Skąd i jak mądrze pozyskiwać ruch w e-commerce
Czytaj więcej w tematach:
Odblokuj dostęp do dodatkowych materiałów
Zapisz się na bezpłatny newsletter!
Odbierz dostęp