Droga produktu w e-commerce składa się często z kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu procesów, które wpływają na preferencje zakupowe klienta, jego wybory czy popularność konkretnych artykułów. Procesy te może obsłużyć jeden rozbudowany i elastyczny system, który dopasowuje się do potrzeb biznesu i optymalizuje każdy jego aspekt.
Optymalizacja doświadczeń klienta
Klient e-sklepu zwraca uwagę przede wszystkim na szybkość realizacji zamówienia, jakość obsługi oraz bezpieczeństwo zakupów. Aby wszystkie te oraz pozostałe procesy mogły przebiegać sprawnie i bezproblemowo, muszą być przetwarzane przez doskonale działające oprogramowanie. To jednak nie wszystko.
Zapamiętaj
Kluczem do pełnej optymalizacji działań jest integracja sklepu internetowego z systemem ERP, takim jak enova365. Tylko on może stanowić rdzeń biznesu – centralizować dane i procesy oraz pozwalać na lepsze zarządzanie i kontrolę.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Skalowalny sukces dzięki integracji ERP z e-commerce
System ERP eliminuje potrzebę korzystania z wielu rozproszonych systemów i narzędzi.
Przykład
enova365 posiada gotowe integracje z platformami sprzedażowymi i spedycyjnymi oraz umożliwia przygotowanie dopasowanych rozwiązań. W systemie tym można wybierać moduły, które najlepiej pasują do firmy, a w razie potrzeby uzupełniać je o kolejne. W efekcie otrzymuje się elastyczny system ERP, całkowicie dostosowany do potrzeb konkretnego biznesu.
Pełna kontrola nad procesami biznesowymi za pomocą systemu ERP
System ERP enova365 zapewnia optymalizację, automatyzację, integrację oraz pełną kontrolę nad procesami zachodzącymi w sklepie internetowym. Dowiedz się, co to dokładnie oznacza.
Przydatność systemu ERP na każdym etapie rozwoju e-sklepu
System ERP – taki jak enova365 – przynosi korzyści na niemal każdym etapie prowadzenia sklepu internetowego.
Zapamiętaj
Jeśli sprzedaż wykracza poza minimalną, czyli wynosi więcej niż kilkanaście transakcji dziennie, to już teraz warto pomyśleć o wdrożeniu systemu ERP. Brak takiego rozwiązania może wiązać się z rosnącym ryzykiem w wielu obszarach funkcjonowania e-sklepu, zwłaszcza związanych z efektywnym zarządzaniem czasem pracowników oraz jakością obsługi klienta. Wybór systemu ERP dla e-commerce to zysk, którego nie warto odkładać na później.
Materiał partnera