W internecie każdy powinien móc robić zakupy bez barier – także osoby niewidome, niesłyszące, seniorzy czy klienci z ograniczeniami ruchowymi. Wciąż jednak wiele sklepów online nieświadomie zamyka przed nimi drzwi, a przez to traci szansę na lojalnych klientów i lepsze wyniki. Na szczęście wprowadzenie dostępności wcale nie musi być trudne ani kosztowne. Sprawdź, jak w 5 prostych krokach uczynić swój sklep bardziej przyjaznym.
Z tego artykułu dowiesz się:
- czym jest dostępność cyfrowa i standard WCAG,
- jakie obowiązki i na kogo nakłada Polski Akt o Dostępności (PAD),
- jakie zmiany są konieczne, aby strona lub aplikacja mobilna była przyjazna dla każdego,
- jak pisać jasne i zrozumiałe opisy produktów w e-sklepie,
- jak właściwie opisywać zdjęcia oraz grafiki na stronie,
- czym jest zasada 4.5:1 i jak prezentować wideo na stronie.

