Piki i spadki sprzedaży w e-commerce

Dowiedz się jak sobie radzić z sezonowością w e-handlu.

Zobacz numer

Sprzedaż na Amazonie w praktyce. Część 1. Przewodnik dla producentów

Co prawda Amazon w kraju nad Wisłą zadomowił się już jakiś czas temu ze swoimi centrami logistycznymi, jednak do tej pory rodzimi konsumenci nie doczekali się polskiego sklepu tego giganta. Według różnych doniesień ma się to zmienić w 2021 r. W tym kontekście często pada pytanie o to, jak rozpocząć sprzedaż na Amazonie. Na początku skupię się na praktycznych wskazówkach dla polskich producentów.

Sprzedaż na Amazonie w praktyce. Część 1. Przewodnik dla producentów

Co prawda Amazon w kraju nad Wisłą zadomowił się już jakiś czas temu ze swoimi centrami logistycznymi, jednak do tej pory rodzimi konsumenci nie doczekali się polskiego sklepu tego giganta. Według różnych doniesień ma się to zmienić w 2021 r. W tym kontekście często pada pytanie o to, jak rozpocząć sprzedaż na Amazonie. Na początku skupię się na praktycznych wskazówkach dla polskich producentów.
Co prawda Amazon w kraju nad Wisłą zadomowił się już jakiś czas temu ze swoimi centrami logistycznymi, jednak do tej pory rodzimi konsumenci nie doczekali się polskiego sklepu tego giganta. Według różnych doniesień ma się to zmienić w 2021 r. W tym kontekście często pada pytanie o to, jak rozpocząć sprzedaż na Amazonie. Na początku skupię się na praktycznych wskazówkach dla polskich producentów.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę