Zamów nowy numer!

Zdrowa polityka cenowa i rabatowa w e-commerce

Zobacz numer

Skok w BOK, czyli jak przeprowadzić audyt obsługi klienta

Obsługa klienta w latach 60. i 70. XX w. była nazywana mniej atrakcyjną siostrą sprzedaży. Ślady takiego myślenia pozostały do dziś. Sklepy internetowe rywalizują ceną albo szerokim asortymentem, obsługę pozostawiając często na drugim lub trzecim planie. Wielka szkoda, bo jest to element, który daje przewagę konkurencyjną. Wystarczy spojrzeć na osiągnięcia Zappos czy Amazona. Warto więc wziąć swój dział obsługi klienta (BOK) pod lupę.

Skok w BOK, czyli jak przeprowadzić audyt obsługi klienta

Obsługa klienta w latach 60. i 70. XX w. była nazywana mniej atrakcyjną siostrą sprzedaży. Ślady takiego myślenia pozostały do dziś. Sklepy internetowe rywalizują ceną albo szerokim asortymentem, obsługę pozostawiając często na drugim lub trzecim planie. Wielka szkoda, bo jest to element, który daje przewagę konkurencyjną. Wystarczy spojrzeć na osiągnięcia Zappos czy Amazona. Warto więc wziąć swój dział obsługi klienta (BOK) pod lupę.
Obsługa klienta w latach 60. i 70. XX w. była nazywana mniej atrakcyjną siostrą sprzedaży. Ślady takiego myślenia pozostały do dziś. Sklepy internetowe rywalizują ceną albo szerokim asortymentem, obsługę pozostawiając często na drugim lub trzecim planie. Wielka szkoda, bo jest to element, który daje przewagę konkurencyjną. Wystarczy spojrzeć na osiągnięcia Zappos czy Amazona. Warto więc wziąć swój dział obsługi klienta (BOK) pod lupę.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę