Najnowszy magazyn już jest!

Popraw E-commerce B2B i stwórz politykę zwrotów i reklamacji e-sklepu!

Zobacz więcej

Marketing w e-commerce B2B – jak przygotować odpowiednie treści i opisy produktów

Podstawy marketingu produktów wydają się niezależne od modelu sprzedaży – B2C, B2B, czy B2B2C. Platformy e-commerce bazują na tych samych silnikach, wykorzystuje się podobne narzędzia marketingowe. O co warto zatem zadbać w sprzedaży online klientom biznesowym?

Marketing w e-commerce B2B – jak przygotować odpowiednie treści i opisy produktów

Podstawy marketingu produktów wydają się niezależne od modelu sprzedaży – B2C, B2B, czy B2B2C. Platformy e-commerce bazują na tych samych silnikach, wykorzystuje się podobne narzędzia marketingowe. O co warto zatem zadbać w sprzedaży online klientom biznesowym?
Podstawy marketingu produktów wydają się niezależne od modelu sprzedaży – B2C, B2B, czy B2B2C. Platformy e-commerce bazują na tych samych silnikach, wykorzystuje się podobne narzędzia marketingowe. O co warto zatem zadbać w sprzedaży online klientom biznesowym?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę