Już jest nowy numer!

Zwiększ zyski z mobile e-commerce i podkręć sprzedaż w modelu subskrypcyjnym!

Zobacz więcej

E-commerce rozwija się w błyskawicznym tempie. Konsumenci coraz odważniej kupują w sieci. Rozwój technologii mobilnej, jak również sieci dystrybucji (choćby dostawy tego samego dnia) sprawia, że często do sklepu internetowego jest zdecydowanie bliżej niż do centrum handlowego. Czy coś jednak może zaburzyć ten rynek? Jakie kluczowe kwestie osoba odpowiedzialna za sprzedaż online powinna monitorować, aby nie wypaść z gry?

Czas na ECO-mmerce

E-commerce rozwija się w błyskawicznym tempie. Konsumenci coraz odważniej kupują w sieci. Rozwój technologii mobilnej, jak również sieci dystrybucji (choćby dostawy tego samego dnia) sprawia, że często do sklepu internetowego jest zdecydowanie bliżej niż do centrum handlowego. Czy coś jednak może zaburzyć ten rynek? Jakie kluczowe kwestie osoba odpowiedzialna za sprzedaż online powinna monitorować, aby nie wypaść z gry?
E-commerce rozwija się w błyskawicznym tempie. Konsumenci coraz odważniej kupują w sieci. Rozwój technologii mobilnej, jak również sieci dystrybucji (choćby dostawy tego samego dnia) sprawia, że często do sklepu internetowego jest zdecydowanie bliżej niż do centrum handlowego. Czy coś jednak może zaburzyć ten rynek? Jakie kluczowe kwestie osoba odpowiedzialna za sprzedaż online powinna monitorować, aby nie wypaść z gry?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę