Najnowszy magazyn już jest!

Popraw E-commerce B2B i stwórz politykę zwrotów i reklamacji e-sklepu!

Zobacz więcej

Amazon SEO, czyli sprzedażowe perpetuum mobile

W poprzednim numerze poruszyłem kwestie dotyczące optymalizacji aukcji na platformie eBay pod kątem SEO, wymieniłem też kilka najważniejszych czynników mających wpływ na pozycję aukcji w wynikach wyszukiwania. Jak z pewnością się domyślasz, również Amazon ma swój specjalny algorytm, dzięki któremu po wpisaniu odpowiednich słów kluczowych użytkownicy otrzymują takie, a nie inne oferty. Czy można wpłynąć na to, aby Twoja oferta była lepiej widoczna? Czy algorytm Amazona działa tak samo jak algorytm Google’a czy eBaya?

Amazon SEO, czyli sprzedażowe perpetuum mobile

W poprzednim numerze poruszyłem kwestie dotyczące optymalizacji aukcji na platformie eBay pod kątem SEO, wymieniłem też kilka najważniejszych czynników mających wpływ na pozycję aukcji w wynikach wyszukiwania. Jak z pewnością się domyślasz, również Amazon ma swój specjalny algorytm, dzięki któremu po wpisaniu odpowiednich słów kluczowych użytkownicy otrzymują takie, a nie inne oferty. Czy można wpłynąć na to, aby Twoja oferta była lepiej widoczna? Czy algorytm Amazona działa tak samo jak algorytm Google’a czy eBaya?
W poprzednim numerze poruszyłem kwestie dotyczące optymalizacji aukcji na platformie eBay pod kątem SEO, wymieniłem też kilka najważniejszych czynników mających wpływ na pozycję aukcji w wynikach wyszukiwania. Jak z pewnością się domyślasz, również Amazon ma swój specjalny algorytm, dzięki któremu po wpisaniu odpowiednich słów kluczowych użytkownicy otrzymują takie, a nie inne oferty. Czy można wpłynąć na to, aby Twoja oferta była lepiej widoczna? Czy algorytm Amazona działa tak samo jak algorytm Google’a czy eBaya?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę