Jako osoba działająca w e-commerce z pewnością odczuwasz nieustannie wznoszący trend zakupów online i jednocześnie zdajesz sobie sprawę z szalonego wzrostu całego sektora, a co za tym idzie – Twojej konkurencji. Inwestujesz niemałe budżety w kampanie online i widzisz coraz większe koszty reklamy. Wnikliwie analizujesz ROAS, CPA, CR i AOV, w których obserwujesz realnie wydawane budżety. Ale czy zdajesz sobie sprawę, że kreacja w Twoich kampaniach ma aż 89% przełożenia na ROI1? Sporo, prawda?

Z tego artykułu dowiesz się:
- jaki wpływ ma kreacja na ROI kampanii performance w e-commerce,
- jak projektować skuteczne kreacje do kampanii reklamowej e-sklepu,
- czym są model RACE, customer journey map i big idea,
- jakie mechanizmy realnie zwiększają klikalność reklam,
- czym są sety kampanii i o co zadbać przy ich budowaniu,
- jakich błędów nie popełniać w projektowaniu kreacji reklamowych,
- jak sprawdzać skuteczność kreacji reklamowej i ją optymalizować, aby uniknąć efektu ślepoty banerowej.