Nic nie wskazuje na to, żeby konsumenci mieli się odwrócić od zakupów internetowych, zwłaszcza w dobie powszechnego dostępu do sieci (chyba że nastąpi globalny kataklizm albo jakaś rewolucja). Nie będzie lepszego momentu na rozszerzenie sprzedaży B2B w kanale internetowym – mówię to z całą stanowczością. Ale stworzenie platformy B2B to tylko pierwszy krok na drodze do sukcesu, niestety wcale nie najtrudniejszy. Zdobycie i utrzymanie klientów – oto prawdziwe wyzwanie. By mu sprostać, musisz się dowiedzieć, jakimi ścieżkami ci klienci podążają. W tym celu możesz się posłużyć idealnym lejkiem marketingowym.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak powinien wyglądać lejek marketingowy w B2B,
- jak poznać problemy i potrzeby klientów i na nie zareagować,
- jak zainteresować klientów swoją ofertą,
- dlaczego wizerunek eksperta jest ważny,
- jaki jest najlepszy moment na zamianę leada w klienta.