Zamierzasz zacząć przeprowadzać live'y sprzedażowe? Chcesz dowiedzieć się, co się składa się na „klimat" live'a i o czym nie możesz zapomnieć podczas produkcji? Praktyczne wskazówki znajdziesz w darmowym e-booku o live commerce.
Live commerce (inaczej social commerce lub shoppable entertainment) to spotkania online, podczas których na żywo odbywa się sprzedaż produktów.
Dlaczego warto wejść w live commerce?
Z perspektywy sprzedawcy live’y sprzedażowe to najlepsza forma do prezentacji unikalnej oferty pod kątem cenowym i produktowym – na live’ach możesz zorganizować premiery, sprzedawać końcówki kolekcji, zestawy i oferować limitowane czasowo promocje (to zmusza konsumentów do szybszej decyzji zakupowej).
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Z live commerce korzystają już znane marki i giganci sprzedażowi: Amazon, Douglas, COS, Farfetch, Tommy Hilfiger, CCC, Sephora, AVON, Homla, Lancerto, IKEA, jak również szereg polskich marek i designerów.
Jak skutecznie sprzedawać dzięki live commerce?
Wydawałoby się, że zorganizowanie live’a sprzedażowego to nic trudnego, ale rozpoczęcie działań w kierunku stworzenia interaktywnego e-commerce, który łączy zalety obu światów (rozrywkę, wszystkie zalety fizycznych sklepów oraz wygodę sklepów online) wymaga wiedzy i doświadczenia.
Aby ułatwić marketerom rozpoczęcie przygody z live commerce, twórcy Live Market przygotowali , w którym znajduje się masa merytorycznej wiedzy i wskazówek przygotowanych przez ekspertów. Doświadczenie pracy z ponad 80 markami w zakresie realizacji nagrań przełożyło się na know-how, którego część odnajdziesz w tym materiale.
EwP jest patronem medialnym publikacji.