W kolejnym odcinku podcastu Oskara Lipińskiego „Z buta w marketing” posłuchasz inspirującej rozmowy z Jackiem Szyndlerem, co-founderem polskiej marki NAOKO. To wyjątkowa okazja, żeby zgłębić tajniki budowania silnego brandu fashion w Polsce.
W trakcie rozmowy Oskar i Jacek poruszą tematy dotyczące skutecznych strategii marketingowych, w tym wykorzystania narzędzi AI w biznesie. Jacek podzieli się swoimi doświadczeniami i praktycznymi wskazówkami, jak skutecznie pozyskiwać klientów oraz jak budować trwałe relacje z innymi markami w branży.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Dowiesz się również o unikalnym podejściu NAOKO do obsługi klienta, które przyczyniło się do niskiej liczby zwróconych produktów. Jakie czynniki mają na to wpływ? Jak technika videoask wspiera rozwój marki NAOKO i pozwala na jeszcze lepszą interakcję z klientami? A także – czy na coraz bardziej konkurencyjnym rynku odzieżowym jest miejsce dla nowych marek?
„E-commerce w Praktyce” jest patronem medialnym podcastu „Z buta w marketing”.