Logistyka w e-commerce to obszar stale niedoceniany przez właścicieli sklepów internetowych. Wraz ze zwiększającym się popytem na zakupy online, rosną oczekiwania klientów związane z dostawami, wpływające na całokształt customer experience. Nowością na rynku, która skutecznie wspiera obszar logistyki, jest usługa ORLEN Paczka – rozwiązanie rekomendowane przez 96% odbiorców w rankingu zaufanych opinii Ceneo.
Zgodnie z wynikami raportów Krajowej Federacji Detalicznej szacuje się, że około 65% klientów sprawdza warunki wysyłki jeszcze przed zapoznaniem się z ofertą e-sklepu. Oznacza to, że na decyzję zakupową w dużej mierze wpływa forma odbioru, czas oczekiwania oraz koszty dostawy. Nie bez znaczenia pozostają również usługi dodatkowe, takie jak chociażby możliwość śledzenia statusu przesyłki. Te elementy składają się na customer experience, czyli opinie i doświadczenia klientów na temat sklepu. Na wszystkie potrzeby właścicieli e-sklepów w tym zakresie odpowiada ORLEN Paczka.
Coraz większa dywersyfikacja kanałów wysyłania paczek jest czynnikiem, który sprzyja poszerzaniu grona zamawiających. Wynika to z faktu, że z usług danego operatora korzystają zarówno osoby preferujące odbiór zamówionych produktów w bezkontaktowych automatach, jak również w sieci punktów odbioru. Przekłada się to na zwiększenie sprzedaży w sklepach współpracujących z ORLEN Paczka.
– Uważnie obserwujemy zmiany zachodzące na rynku e-commerce oraz inwestujemy w rozwój oferty nadania i odbioru przesyłek pod marką ORLEN Paczka. To usługa, która odpowiada na wyzwania logistyczne stawiane przed sklepami internetowymi w 2022 roku – zaznacza Bartosz Bielak, Członek Zarządu RUCH SA. – O atrakcyjności naszej oferty świadczy nie tylko szereg korzyści i udogodnień, ale przede wszystkim entuzjastyczna reakcja rynku. Dostawy za pomocą ORLEN Paczka oferują już największe e-sklepy i marketplace, w tym m.in. Allegro, Ceneo czy Vinted.
ORLEN Paczka to nie tylko dostawa przesyłek
W zakresie logistyki e-commerce operator proponuje swoim klientom rozwiązania, które w pełni pozwolą sprostać wszelkim wyzwaniom towarzyszącym sprzedaży przez Internet.
– Oferta ORLEN Paczka wychodzi poza standardowe ramy usług kurierskich i paczkowych. Proponujemy klientom rozwiązania z zakresu fulfillmentu: logistyki, magazynowania oraz co-packing’u i konfekcjonowania. Dzięki sprawnej organizacji pracy oraz przy wykorzystaniu zaawansowanych systemów informatycznych, obsługujemy procesy o bardzo zróżnicowanym wolumenie produktów – mówi Robert Giersz, Dyrektor Biura Usług Kurierskich RUCH SA.
Operatorem logistycznym ORLEN Paczka jest spółka RUCH, która posiada 13 centrów logistycznych na terenie całego kraju. Oferuje magazynowanie w 13 magazynach o łącznej powierzchni 45 tys. m2. Proponuje także swoim klientom usługi prowadzenia kartotek magazynowych, zapasów, zamówień oraz zarządzania stanami magazynowymi. W ramach usług dodatkowych oferuje foliowanie i etykietowanie towarów czy insert instrukcji, ulotek i folderów.
Więcej informacji i ofertę biznesową szytą na miarę znajdziesz na stronie www.orlenpaczka.pl
Materiał partnera