E-sklepy przeznaczone dla klientów detalicznych są coraz ładniejsze, coraz bardziej funkcjonalne, oferują coraz lepsze doświadczenia zakupowe i jest o nich coraz głośniej. To powoduje, że bariera wejścia na rynek staje się coraz wyższa, nowi gracze dają z siebie coraz więcej, przez co wzmaga się konkurencja i koło się zamyka (ku uciesze użytkowników końcowych). Niestety tego inspirującego „coraz” brakuje w e-handlu B2B. Platformy przeznaczone dla klientów biznesowych wciąż bardzo odbiegają od standardów B2C. To dla Ciebie szansa. Możesz dzięki temu osiągnąć stabilną przewagę konkurencyjną.

Z tego artykułu dowiesz się:
- czy potrzebujesz platformy B2B dla swojego biznesu,
- co blokuje rozwój e-handlu w segmencie klienta biznesowego,
- na jakie elementy zwrócić uwagę w trakcie projektowania platformy B2B w e-commerce i co wpływa na jej skuteczność,
- jakie cechy ma skuteczna wyszukiwarka na platformie B2B,
- jakie opcje pomogą klientowi B2B szybciej napełnić koszyk zakupowy.