Zwroty i reklamacje często budzą negatywne emocje. Niweczą cały wysiłek ikomersiaków, włożony w przyciągnięcie klientów i zadbanie o to, żeby kontakt ze sklepem był dla nich dobrym doświadczeniem. W tym artykule wyjaśnię, jak obsługiwać reklamacje i zwroty, żeby także ta część e-commerce zaczęła się Twoim klientom miło kojarzyć i pomagała Ci w budowie pozytywnego wizerunku marki.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak obsługiwać reklamacje, żeby zwiększać liczbę zadowolonych klientów,
- jaką lekcję o przyjmowaniu reklamacji i zwrotów możesz otrzymać od hydraulika,
- co możesz zaoferować klientom, którzy decydują się na zwrot,
- jakie są korzyści z wydłużenia okresu, w którym klienci mają prawo zwrócić towar,
- jak przekonać klienta, by zamiast dokonać zwrotu zamówienia wymienił towar na inny.