W obliczu coraz bardziej zatłoczonego rynku e-commerce, gdzie globalna sprzedaż detaliczna ma osiągnąć wartość 8 bln dol. do 2026 r., inwestycja w precyzyjne dane i zaawansowane narzędzia analityczne staje się koniecznością*. Poznaj narzędzie Brand Power Index by Brandly360, które pomoże Ci skutecznie analizować działania konkurencji, budować spójny wizerunek marki i zwiększać sprzedaż w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym.
Brand Power Index by Brandly360 oferuje 360-stopniowy przegląd marki i produktów oraz umożliwia kompleksową analizę widoczności brandu w obszarze e-commerce. Od monitoringu dostępności produktów, promocji, przez content produktowy, po szczegółowe raporty na temat działań konkurencji, BPI dostarcza unikatowej wiedzy, która stanowi strategiczny zasób dla e-biznesu. Wykorzystaj potencjał Brand Power Index, aby skutecznie analizować działania konkurencji, budować spójny wizerunek marki i zwiększać sprzedaż w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym.
Jak działa Brand Power Index by Brandly360
Brand Power Index to nowatorskie narzędzie, które kompleksowo odpowiada potrzebom producentów i e-sprzedawców. Dostarcza unikatowe statystyki do zarządzania cyfrową półką oraz pomaga w maksymalizacji sprzedaży i budowaniu przewagi konkurencyjnej. Dzięki pionierskiemu oprogramowaniu wyznaczysz strategiczne cele dla swoich zespołów (KPI), aby efektywnie pozycjonować markę na rynku i optymalizować działania w e-biznesie.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
BPI monitoruje marki i konkurencję, identyfikując zmiany w otoczeniu biznesowym jako szanse na wzrost sprzedaży. Intuicyjne zestawienia danych i raporty o widoczności marki umożliwiają bieżącą ocenę konkurencyjności i wyznaczanie celów, a wyniki są raportowane w formatach dostosowanych do indywidualnych potrzeb (np. API, XLS).
Zapamiętaj
Dzięki wsparciu AI i ML narzędzie BPI dostarcza automatyczne alerty i statystyki, umożliwia bieżące monitorowanie kluczowych wskaźników oraz szybkie reagowanie na zmieniające się warunki rynkowe.
Brand Power Index by Brandly360 w autorski sposób ocenia moc marki i jej produktów w otoczeniu konkurencyjnym, takim jak sklepy internetowe i platformy marketplace.
Zapamiętaj
Brand Power Index kompleksowo identyfikuje jakość ekspozycji asortymentu na cyfrowej półce. Dzięki danym udostępnionym w intuicyjnym panelu marketerzy oraz menedżerowie odpowiedzialni za skalowanie sprzedaży pozyskują dokładną wiedzę na temat tego, jak ich produkty są pozycjonowane u każdego z partnerów e-commerce. Brandly360 prezentuje statystyki przekrojowo: od poziomu samego produktu, przez kategorie, aż do wizerunku całej marki. Podobnie jak trener, który dba o formę i siłę zawodnika, Brandly360 analizuje mocne strony i słabości marki oraz uważnie obserwuje konkurencję, aby wskazać konieczne działania maksymalizujące wyniki.
Jak skutecznie pozycjonować produkty na rynku e-commerce dzięki narzędziu Brand Power Index
Brand Power Index powstał dzięki wieloletniej współpracy z klientami oraz doświadczeniu i wiedzy zespołu specjalistów Brandly360.
Zapamiętaj
BPI zaspokaja potrzeby zarówno dużych międzynarodowych brandów, importerów, jak i lokalnych e-commerce. W unikatowy sposób oblicza wskaźniki w poszczególnych obszarach, które są niezbędne do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej w e-commerce (ilustracja). W ramce 1 znajdziesz przykładowe indeksy BPI.
Jak Brandly360 zmienia rynek e-commerce
Brand Power Index by Brandly360 rewolucjonizuje podejście do zarządzania marką i zapewnia kompleksową analizę produktową. Dzięki monitorowaniu konkurencji narzędzie pozwala także na uzyskanie klarownego obrazu dystrybucji w e-commerce.
Zapamiętaj
Aby maksymalizować sprzedaż w e-commerce, konieczne jest zapewnienie nie tylko doskonałej widoczności produktów na cyfrowej półce, lecz także ich dostępności oraz konkurencyjnych cen.
W odpowiedzi na powyższe potrzeby Brandly360 dostarcza swoim klientom intuicyjne zestawienia dostosowane do ich wymagań. Marki i e-sprzedawcy doceniają możliwość analizowania cen i dostępności produktów w różnorodnych ujęciach. W ramce 2 znajdziesz przykładowe raporty Brandly360, które napędzają efektywność biznesu.
Zapamiętaj
Brand Power Index by Brandly360 agreguje dane przydatne w wielu obszarach biznesowych, takich jak sprzedaż, marketing, zakupy. Indeks można bezpośrednio przełożyć na wskaźniki (KPI) organizacji i monitorować w czasie. Raporty są kluczowe dla analizy zarówno marki, jak i samego produktu oraz dostarczają CEO, managerom, marketerom, product managerom cennych danych (również w obszarze działań konkurencji), niezbędnych do podejmowania decyzji strategicznych, optymalizacji logistyki i zwiększania efektywności sprzedaży!
Jak zmaksymalizować sprzedaż w e-commerce dzięki Brand Power Index by Brandly360
Marki muszą mieć narzędzie, które umożliwia identyfikację obszarów inwestycji konkurencji, wyznaczanie globalnych KPI i potwierdzanie skuteczności strategii sprzedaży. Automatyzacja procesów, precyzyjna analiza danych, atrakcyjna prezentacja produktów oraz dynamiczne zarządzanie cenami przynoszą wymierne korzyści. Dzięki tym działaniom marki mogą nie tylko zwiększyć sprzedaż, lecz także zbudować silną pozycję na rynku i zapewnić sobie przewagę konkurencyjną.
Zapamiętaj
Brand Power Index by Brandly360 oferuje pełen zakres wiedzy o marce oraz jej konkurencji i umożliwia efektywne benchmarkowanie wskaźników czy ewaluowanie działań. Dzięki temu rozwiązaniu marki mogą monitorować i optymalizować swoje działania na cyfrowej półce, maksymalizując zyski i osiągając przewagę konkurencyjną.
* M. Zawadzki, F. Stankiewicz, „Jak technologia zmienia świat e-commerce”,
Wykorzystaj narzędzie!
BPI by Brandly360 to niezbędne wsparcie dla każdej firmy, która chce efektywnie zarządzać danymi produktowymi, dostępnością, promocjami itp. w odniesieniu do konkurencji.
Napisz do nas:
Materiał partnera
Artykuł pochodzi z e-booka „Dochodowy e-commerce 2024”. Kliknij w baner i pobierz.