Piki i spadki sprzedaży w e-commerce

Dowiedz się jak sobie radzić z sezonowością w e-handlu.

Zobacz numer

Wyjdź z pętli wyprzedaży. Jak krok po kroku mądrze opracować strategię promocji w e-commerce

Jest jedna rzecz, która potwierdza się w przypadku każdego e-commerce: wszyscy klienci uwielbiają promocje. Jednak czy każdy sklep internetowy przygotowuje je dobrze? Na bazie analizy benchmarków 47 marek z kategorii e-commerce pokażemy, jak promocjami możesz skutecznie zwiększać skalę sprzedaży, a jednocześnie nie tracić marży.

Wyjdź z pętli wyprzedaży. Jak krok po kroku mądrze opracować strategię promocji w e-commerce

Jest jedna rzecz, która potwierdza się w przypadku każdego e-commerce: wszyscy klienci uwielbiają promocje. Jednak czy każdy sklep internetowy przygotowuje je dobrze? Na bazie analizy benchmarków 47 marek z kategorii e-commerce pokażemy, jak promocjami możesz skutecznie zwiększać skalę sprzedaży, a jednocześnie nie tracić marży.
Jest jedna rzecz, która potwierdza się w przypadku każdego e-commerce: wszyscy klienci uwielbiają promocje. Jednak czy każdy sklep internetowy przygotowuje je dobrze? Na bazie analizy benchmarków 47 marek z kategorii e-commerce pokażemy, jak promocjami możesz skutecznie zwiększać skalę sprzedaży, a jednocześnie nie tracić marży.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę