Nowy numer!

Zwiększaj sprzedaż dzięki strategii omnichannelowej.

Zobacz spis treści

Omnichannel w polskim
e-commerce: od czego zacząć,
na co uważać i kto go już wprowadził

Czego potrzebuje Twój klient? Co jest dla niego ważne? Jeżeli tak jak większość konsumentów chętnie zmienia urządzenia, za których pośrednictwem robi zakupy, oczekuje natychmiastowej odpowiedzi na pytania, a w sklepie stacjonarnym korzysta ze smartfona, potrzebujesz strategii omnichannelowej. Niektóre polskie firmy e-commerce już ją wdrożyły.

Omnichannel w polskim
e-commerce: od czego zacząć,
na co uważać i kto go już wprowadził

Czego potrzebuje Twój klient? Co jest dla niego ważne? Jeżeli tak jak większość konsumentów chętnie zmienia urządzenia, za których pośrednictwem robi zakupy, oczekuje natychmiastowej odpowiedzi na pytania, a w sklepie stacjonarnym korzysta ze smartfona, potrzebujesz strategii omnichannelowej. Niektóre polskie firmy e-commerce już ją wdrożyły.
Czego potrzebuje Twój klient? Co jest dla niego ważne? Jeżeli tak jak większość konsumentów chętnie zmienia urządzenia, za których pośrednictwem robi zakupy, oczekuje natychmiastowej odpowiedzi na pytania, a w sklepie stacjonarnym korzysta ze smartfona, potrzebujesz strategii omnichannelowej. Niektóre polskie firmy e-commerce już ją wdrożyły.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę