Nowy numer już jest!

Dowiedz się jak sprzedawać więcej, lepiej i częściej w 2019 roku!

Zobacz spis treści

Jak optymalizować koszty pozyskiwania zamówień w sklepie internetowym

Kryzys z 2008 r. jest podobno dawno za nami. Nastały tłuste lata, w których można się spodziewać maksymalizacji zysku i spokojnego wzrostu. Tylko czy jest tak w istocie? Czy przy tak konkurencyjnym rynku, porównywarkach cenowych i roszczeniowym konsumencie można w ogóle mówić o spokojnym wzroście? Moim zdaniem nie. Właśnie teraz konieczne są optymalizacja wydatków na reklamę i cięcie kosztów, co pozwoli wyprzedzić konkurentów i da środki na dalsze inwestycje.

Jak optymalizować koszty pozyskiwania zamówień w sklepie internetowym

Kryzys z 2008 r. jest podobno dawno za nami. Nastały tłuste lata, w których można się spodziewać maksymalizacji zysku i spokojnego wzrostu. Tylko czy jest tak w istocie? Czy przy tak konkurencyjnym rynku, porównywarkach cenowych i roszczeniowym konsumencie można w ogóle mówić o spokojnym wzroście? Moim zdaniem nie. Właśnie teraz konieczne są optymalizacja wydatków na reklamę i cięcie kosztów, co pozwoli wyprzedzić konkurentów i da środki na dalsze inwestycje.
Kryzys z 2008 r. jest podobno dawno za nami. Nastały tłuste lata, w których można się spodziewać maksymalizacji zysku i spokojnego wzrostu. Tylko czy jest tak w istocie? Czy przy tak konkurencyjnym rynku, porównywarkach cenowych i roszczeniowym konsumencie można w ogóle mówić o spokojnym wzroście? Moim zdaniem nie. Właśnie teraz konieczne są optymalizacja wydatków na reklamę i cięcie kosztów, co pozwoli wyprzedzić konkurentów i da środki na dalsze inwestycje.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę