Najnowszy magazyn już jest!

Popraw E-commerce B2B i stwórz politykę zwrotów i reklamacji e-sklepu!

Zobacz więcej

5 zasad skutecznych e-maili transakcyjnych

Aż 85% adresatów otwiera e-maile transakcyjne¹. Są to wiadomości, na które czekamy – informujące o zakończeniu transakcji lub zmianie statusu zamówienia, zawierające link do śledzenia przesyłki czy dotyczące rejestracji. Dlatego ważne jest nie tylko to, żeby e-maile do adresata dotarły, lecz także to, żeby w możliwie krótkim czasie trafiły do odpowiedniej zakładki w jego skrzynce odbiorczej. Aby tak się stało, musisz pamiętać o kilku zasadach.

5 zasad skutecznych e-maili transakcyjnych

Aż 85% adresatów otwiera e-maile transakcyjne¹. Są to wiadomości, na które czekamy – informujące o zakończeniu transakcji lub zmianie statusu zamówienia, zawierające link do śledzenia przesyłki czy dotyczące rejestracji. Dlatego ważne jest nie tylko to, żeby e-maile do adresata dotarły, lecz także to, żeby w możliwie krótkim czasie trafiły do odpowiedniej zakładki w jego skrzynce odbiorczej. Aby tak się stało, musisz pamiętać o kilku zasadach.
Aż 85% adresatów otwiera e-maile transakcyjne¹. Są to wiadomości, na które czekamy – informujące o zakończeniu transakcji lub zmianie statusu zamówienia, zawierające link do śledzenia przesyłki czy dotyczące rejestracji. Dlatego ważne jest nie tylko to, żeby e-maile do adresata dotarły, lecz także to, żeby w możliwie krótkim czasie trafiły do odpowiedniej zakładki w jego skrzynce odbiorczej. Aby tak się stało, musisz pamiętać o kilku zasadach.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę