Najnowszy magazyn już jest!

Popraw E-commerce B2B i stwórz politykę zwrotów i reklamacji e-sklepu!

Zobacz więcej

5 wskazówek, jak usprawnić i uprościć proces zakupowy na urządzeniach mobilnych

Jeżeli prowadzisz własny e-biznes, wiesz, jak kosztowne jest pozyskanie klienta. Dbasz o jakość oferty, udzielasz się w mediach społecznościowych, pracujesz nad użytecznością platformy sprzedażowej – czyli robisz wszystko, żeby go zdobyć. A teraz wyobraź sobie, że użytkownik odwiedza Twój e-sklep i dodaje produkt do koszyka (hura!). Myślisz, że właśnie pozyskałeś klienta, ale nagle okazuje się, że… go nie ma. Przerwał proces i opuścił stronę, a Ty zostałeś z porzuconym koszykiem. Dotkliwa strata, prawda?

5 wskazówek, jak usprawnić i uprościć proces zakupowy na urządzeniach mobilnych

Jeżeli prowadzisz własny e-biznes, wiesz, jak kosztowne jest pozyskanie klienta. Dbasz o jakość oferty, udzielasz się w mediach społecznościowych, pracujesz nad użytecznością platformy sprzedażowej – czyli robisz wszystko, żeby go zdobyć. A teraz wyobraź sobie, że użytkownik odwiedza Twój e-sklep i dodaje produkt do koszyka (hura!). Myślisz, że właśnie pozyskałeś klienta, ale nagle okazuje się, że… go nie ma. Przerwał proces i opuścił stronę, a Ty zostałeś z porzuconym koszykiem. Dotkliwa strata, prawda?
Jeżeli prowadzisz własny e-biznes, wiesz, jak kosztowne jest pozyskanie klienta. Dbasz o jakość oferty, udzielasz się w mediach społecznościowych, pracujesz nad użytecznością platformy sprzedażowej – czyli robisz wszystko, żeby go zdobyć. A teraz wyobraź sobie, że użytkownik odwiedza Twój e-sklep i dodaje produkt do koszyka (hura!). Myślisz, że właśnie pozyskałeś klienta, ale nagle okazuje się, że… go nie ma. Przerwał proces i opuścił stronę, a Ty zostałeś z porzuconym koszykiem. Dotkliwa strata, prawda?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę